میتوان گفت طراحی و تولید مبل تختخواب شو از بهترین و کارآمد ترین وسایلی بود که در حوزه مبلمان منزل طراحی و تولید شد. مبل تختخواب شو فراتر از یک مبل یا یک تخت ساده برای شما کارایی دارد. به این گونه که مبل تختخواب شو میتواند در طول روز برای شما یک مبل راحت و شیک باشد و در هنگام شب و موقع استراحت و خواب به تختی مبدل شود که نیاز شما را به تخت خواب به طور کلی رفع کند.

میدانید که مهمترین نکته ای هنگام خرید مبل تختخواب شو باید به آن توجه شود فضا و مکانی است که برای قرار دادن مبل در نظر گرفته ایم از این بابت باید ابعاد مبل تخت شو مورد نظر خودمان را به طور دقیق بدانیم.

در اینجا قصد داریم ابعاد مبل تختخواب شو را برای شما شرح دهیم تا هنگام خرید دچار اشتباه و سردرگمی نشوید تا انتها ما را همراهی کنید.

 

  • اگر علاقه دارید بدانید مبل تخت شو چه مزایایی دارد و کاربرد آن در کدام مکان هاست مطلب کاربرد مبل تخت شو را از دست ندهید.
ابعاد انواع مبل تختخواب شو آرا سوفا

ابعاد انواع مبل تختخواب شو آرا سوفا

 

ابعاد مبل تختخواب شو:

مبل های تختخواب شو در سه مدل:

کاناپه تختخواب شو

مبل تختخواب شو دو نفره

و مبل تختخواب شو یک نفره

قابل سفارش و خرید در آرا سوفا میباشد.

 

  • برای دیدن باقی مدل های مبل تختخواب شو کلیک کن.
ابعاد انواع مبل تختخواب شو آرا سوفا

ابعاد انواع مبل تختخواب شو آرا سوفا

 

ابعاد کاناپه تختخواب شو

ابعاد کاناپه تختخواب شو سه نفر آرا سوفا معمولا از پشت دسته تا پشت دسته دیگر بین 210 تا 240 سانتیمتر می باشد و عمق آن بین 70 تا 85 می باشد.

در حالت تخت معمولا کاناپه ها اندازه  190*110  و برخی  195*140 می باشند.

 

ابعاد مبل تختخواب شو دو نفره

این ابعاد در مبل دونفره تختخواب شو در حالت مبل معمولا در ابعاد 145 * 85  و در حالت تخت 195*140 می باشند . که 190 تا 195 سانتیمتر طول تخت و 140 عرض تخت است.

 

ابعاد مبل تختخواب شو تک نفره

اندازه و ابعاد مبل های یک نفره تختخواب شو آرا سوفا هم خیلی کوچک و ناکارآمد نیستند اندازه در حالت مبل بستگی به مدل دارد و معمولا 80*90 می باشند و در حالت تخت 80*195 است.

نکته ی قابل توجه در مبلمان تختخواب شو تولیدی آرا سوفا است این نکته است که اکثر مبل های این مجموعه دارای یک فضای ذخیره سازی یا باکس در زیر فضای نشیمن مبل تختخواب شو است که به تنهایی نیاز شما را برای کمبود فضا بر طرف میکند.

 

ابعاد استاندارد مبل تختخواب شو

ابعاد استاندارد برای یک مبل تختخواب شو باید به گونه ای باشد که در زمان نشستن یا به هنگام خواب احساس ناراحتی ایجاد نکند.

به طور مثال وقتی گفته میشود یک کاناپه در حالت تخت به اندازه یک تختخواب یک نفره راحت است باید واقعا راحت باشد راحتی به معنی این است که ابعاد آن طوری باشد که شما به راحتی و آزادانه روی آن دراز بکشید بدون اینکه دلهره این را داشته باشید که در خواب و هنگام غلتیدن به پایین بیوفتید .

ابعاد استاندارد یک مبل تخت خواب شو باید در حالت تخت به اندازه یک تخت یکنفره استاندارد با اندازه های 160 * 70 باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *