زیبایی و لوکس بودن دکوراسیون یک منزل، محدود به متراژ زیر بنا و بزرگی یا کوچکی آن نیست. با صرف هزینه و کمی سلیقه به خرج دادن، می توان فضای کوچک منازل آپارتمانی را تبدیل به یک خانه رویایی کرد.

برای داشتن خانه ای رویایی و مورد علاقه خود، به یک سری لوازم خانگی نیاز داریم. لوازمی که علاوه بر کاربردی بودن، متناسب با فضای داخلی منزل بوده و فضای کمی را اشغال کنند. بحث مهم در انتخاب و خرید لوازم داخلی منزل، در عین کاربردی بودن داشتن قیمت مناسب آن است. مبل تختخواب شو، یکی از این گزینه های کاربردی است که علاوه بر منزل، امکان استفاده از آن در محیط اداری و منازل ویلایی هم وجود دارد.

کاناپه تختخواب شو آرا سوفا

کاناپه تختخوابشو آرا سوفا

هدف ما از نگارش این مطلب، معرفی مبل تختخواب شو و بررسی کاربرد آن در محیط های مختلف و بیان مزیت ها و معایب این نوع مبلمان و همچنین معرفی بهترین برند و مارک مبل تختخواب شو است.

پرفروش ترین ست های مبل راحتی تخت شو آرا سوفا

مبل تختخوابشو چیست؟

مبل تختخواب شو وسیله ای چند منظوره و ترکیب 2 وسیله ی مهم و حیاتی در دکوراسیون یعنی مبل و تختخواب است.

اکثر مدل های مبل تختخواب شو دارای فضای کمد مانندی که اصطلاحا به آن باکس میگویند و در زیر فضای نشیمن قرار دارد مجهز هستند وجود این باکس بزرگ و جا دار شما را بیشتر برای خرید این محصول ترغیب میکند.

دکوراسیون مبل تختخواب شو اگر با خواندن مزایا و ویژگی هایی که گفته شد به فکر خرید مبل تختخواب شو افتادید اما نمیدانید بهترین مارک یا برند مبل تختخواب شو کدام است اصلا نگران نباشید تا انتهای مطلب را دنبال کنید چراکه بهترین برند مبل تختخواب شو در ایران رابه شما گفته ایم.

با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد.

انواع مبل تختخواب شو جدید و مدرن با قیمت های باورنکردنی و کیفیت عالی

انواع مبل تختخواب شو جدید و مدرن در آرا سوفا

شاید اسم مبل تخت خواب شو به گوش شما رسیده باشد. مبلمان تختخواب شو از آن دست از وسایلی هستند که شما با خرید آن نه تنها یک مبل مدرن و زیبا خریداری کرده اید بلکه همزمان یک تخت خواب زیبا و همچنین کمدی جا دار برای خود دارید.

20231005 141649 385909552 مبل تختخواب شو اگر با خواندن مزایا و ویژگی هایی که گفته شد به فکر خرید مبل تختخواب شو افتادید اما نمیدانید بهترین مارک یا برند مبل تختخواب شو کدام است اصلا نگران نباشید تا انتهای مطلب را دنبال کنید چراکه بهترین برند مبل تختخواب شو در ایران رابه شما گفته ایم.

مبل تختخواب شو در واقع ترکیب هوشمندانه مبل و تخت خواب است با این تفاوت که نیاز نیست شما مبلغ بیشتری بابت خرید تخت خواب و تشک و لوازم جانبی آن پرداخت کنید.

مبل تختخواب شو دو نفره

مبل دو نفره تخت خواب شو آرا سوفا مدل V20

مبلمان تخت شو انواع مختلفی دارند و دست شما را در خرید باز گذاشته است تا با توجه به فضایی که در اختیار دارید و یا بوجه ای که دارید بتوانید از این مبل هوشمند استفاده کنید. در ادامه همراه ما باشید تا انواع مبل تخت شو و همچنین معرفی بهترین برند، مارک مبل تختخواب شو را به شما معرفی کنیم.

چرا هر خانه‌ای باید مبل تخت خواب شو داشته باشد؟

انواع مبل تخت خواب شو عبارتند از:

مبل تخت شو یک نفره

مبل تخت شو دو نفره

مبل ال تختخوابشو

کاناپه تختخواب شو

هر کدام از این مدل ها در آرا سوفا مکانیزم منحصر به فرد خود را دارند و اغلب مدل ها دارای فضای باکس یا کمد مانند در زیر نشیمن هستند. برای اطلاعات دقیق تر میتواند مقاله مقایسه انواع مبل تختخواب شو را ملاحظه نمایید.

مبل ال تختخواب شو جدید

مبل ال تختخواب شو با فضای باکس بزرگ و جادار

پر فروش ترین کاناپه های تختخوابشو آرا سوفا

راهنمای بهترین مارک مبل تخت خواب شو

اگر به دنبال مبل تخت خواب شو هستید و بین این همه مدل در بازار گیج شده اید و نمیدانید کدام فروشنده حقیقت را در باره جنس مبل به شما می گوید اصلا نگران نباشید چون ما در اینجا راه های شناخت مبل باکیفیت را به شما خواهیم گفت.

مبل یک نفره تخت شو آرا سوفا مدل d12

مبل یک نفره تخت شو آرا سوفا مدل d12

یک مبل تختخواب شو خوب باید فاکتورهای زیادی داشته باشد تا رضایت شما را برای خرید جلب کند اولین فاکتور مورد اهمیت استحکام یا همان میزان تحمل وزن است.

یک مبل تختخواب شو به طور معمول وزن بیشتری نسبت به کاناپه ها یا مبل راحتی معمولی در بازار را باید تحمل کند و همچنین ممکن است با توجه به محیط قرار گیری و کاربری آن در طول روز، به دفعات زیاد و متعدد باز و بسته شود. به همین جهت استراکچر مبل یا همان کلاف مبل باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد تا تحمل وزن بالا را داشته باشد و همچنین از مکانیزم های باکیفیتی هم باید استفاده شود تا در باز و بسته شدن های متعدد دچار خرابی یا صداهای اضافه موقع تبدیل شدن به تخت یا مبل نداشته باشد.

مبل تختخواب شو در واقع برای شما هم مبل است و هم تختخواب، پس توجه به تشک به کار رفته در این نوع مبلمان بسیار اهمیت دارد، تشک های به کار رفته در مبلمان آرا سوفا همگی از تشک های طبی استفاده شده تا در هنگام خواب و نشتن و برخواستن از دردهای کمر و گرفتگی عضلانی جلوگیری کند.

نوع پارچه ای که در مبل تختخوابشو استفاده میشود بسیار مورد اهمیت است، پارچه استفاده شده باید قابلیت لکه بری آسان و سریع داشته باشد تا با استفاده مداوم که ممکن است دچار لک شود به راحتی قابل شستشو باشد.

کاناپه یک نفره و دو نفره تخت شو آرا سوفا

کاناپه یک نفره و دو نفره تخت شو آرا سوفا

پر فروش ترین مبلمان ال تختخواب شو آرا سوفا

امروزه در ایران خیلی از کارگاه ها هستند که مکانیزم های مبل تخت شو را تولید میکنند اما باید متاسفانه گفت که این مکانیزم های تولید در داخل ایران عمر چندان زیادی ندارند و بسیار زود تر از چیزی که فکر کنید فرسوده و غیر قابل استفاده میشوند. جالب است بدانید مبل های تختخواب شو بازار با قیمت های بسیار پایین که اغلب مردم به دلیل قیمت پایین جذب آن برای خرید میشوند دقیقا به دلیل استفاده کردن از همان مکانیزم های نامرغوب است که قیمت تمام شده مبل تولیدی را کاهش میدهد.
ظرافت در تولید

ظرافت در تولید حرف اول را در محصولات با کیفیت میزنند

معرفی 5 برند معتبر مبل تختخواب شو در ایران

مبل تخت خواب شو آرا سوفا

آرا سوفا یکی از تولید کنندگان قدیمی در صنعت مبلمان ایران می باشد که از سال ۱۳۸۳ تولید مبلمان را با الگو گرفتن از محصولات مختلف دنیا در دستور کار خود قرار داد.

این شرکت جزو بهترین برند های تولید کننده مبلمان تخت خواب شو در ایران است که سابقه 18 سال تولید مستمر، تولید و صادرات مبلمان تختخواب شو را انجام میدهد.

آرا سوفا برنده لوح و تندیس زرین برترین تولید کننده مبلمان مدرن و تختخوابشو طی سالهای 1392 تا کنون گردیده است.

از مزایای مبل تختخواب شو آرا سوفا میتوان به

متنوع بودن مبلمان تخت شو

تولید تخصصی مبلمان تختخوابشو

به کار بردن ماشین آلات پیشرفته صنعتی

کیفیت بالای محصولات

دارای سایت قوی برای خرید آنلاین، همراه با توضیحات منحصر به فرد هر محصول، عکس و فیلم

رنج قیمتی متوسط و مناسب

خدمات پس از فروش عالی

تحویل سریع محصول تا 10 روز کاری

از معایب آرا سوفا

نداشتن نمایندگی در سایر شهرها و استان ها، این شرکت تنها در کرج (گوهردشت) و تهران (سعادت آباد) شعب فعال دارد.

شرکت مبل آرا سوفا

شرکت مبل آرا سوفا

کمجا چوب

به طور قطع اسم برند کمجاچوب را زیاد شنیده اید. ایده تولید تخت تاشوی دیواری برای اولین بار در ایران توسط مدیریت این شرکت ارائه شد.

این شرکت جزو قدیمی ترین و باسابقه ترین تولید کنندگان در ایران می باشد. از سال 1369 کار خود را آغاز کرده است و بیشتر تخصص در تولید تخت های تاشو و دیواری دارد. کیفیت کارهای تولیدی این محصول قابل قبول است، اما تخصص اصلی آن ها تولید تخت های دیواری است، اگر قصد خرید مبل تخت شو از کمجاچوب دارید گزینه مناسبی نمی باشدو زیرا تخصص این شرکت چیز دیگری است.

مزایای کمجا چوب

کیفیت بالا

دارای شعب در شهرهای مختلف

دارای خدمات پس از فروش خوب

معایب شرکت کمجا چوب

تخصص اصلی صرفا در تولید تخت های تاشو دیواری می باشد

نداشتن تنوع در مبلمان تختشو

قیمت بالایی دارد

تحویل محصول تا 25 روز کاری

کیفیت تخت خواب شو ها  نسبتا خوب است

عدم مشخص بودن دقیق قیمت ها، به دلیل اینکه قیمت های سایت بدون در نظر گرفتن پارچه می باشند

شرکت مبل کمجا چوب

شرکت مبل کمجا چوب

مبلیران

برند مبلیران از قدیمی ترین تولیدکنندگان مبلمان در ایران است. این برند از سال 1380 کار خود را در حوزه تولید انواع مبلمان راحتی و کلاسیک و میزناهار خوری آغاز کرده است. در ادامه میتوانید مزایا و معایب شرکت مبلران را بخوانید.

مزایای مبل تختخوابشو مبلیران

داشتن شعب متعدد در تهران و کرج

کیفیت بالای محصولات

دارای خدمات پس از فروش خوب

معایب مبلیران

نداشتن تنوع در مبلمات تختخواب شو

قیمت بالای محصولات

نداشتن سایت قوی جهت خرید آنلاین

به صورت تخصصی تولید کننده مبلمان تختخواب شو نمی باشد

شرکت مبلیران

شرکت مبلیران

مبلمان سیب

شرکت تولیدی مبلمان سیب در سال 1360 تاسیس و با بیش از 40 سال سابقه در تولید و فروش انواع مبلمان در این حوزه خوب درخشیده است. از مزایا و معایب شرکت تولیدی سیب میتوان به موارد زیر اشاره داشت.

مزایای شرکت سیب

تولید کننده با سابقه

کیفیت بالای محصولات

خدمات پس از فروش خوب

معایب شرکت تولیدی سیب

تنوع مبلمان تخت خواب شو این شرکت بسیار محدود است

قیمت های نسبتا بالا

نداشتن سایت قوی برای خرید آنلاین

شرکت سیب

شرکت سیب

مبل تخت خواب شو مهبد

شرکت مهبد از سال 1388 کار خود را در حوزه تولید انواع مبلمان راحتی و کلاسیک آغاز کرده است. از مزایا و معایب شرکت تولیدی مهبد می توان به مواردی اشاره کرد که در ادامه خواهید خواند.

مزایا شرکت مهبد

سابقه تولیدی بالا

قیمت متوسط

معایب شرکت مهبد

کیفیت پایین محصولات

نداشتن سایت برای خرید آنلاین

خدمات پس از فروش بسیار ضعیف

قیمت های متفاوت در شعب مختلف

فقط چند نمایندگی در تهران دارند

با توجه به این توضیحات باید بگیم که بهترین برند مارک مبل تختخواب شو برندی است برای محصولات خود ظرافت در تولید داشته باشد و در تولید مبلمان خود کاری را انجام دهد که دیگران یا قادربه انجام آن نیستند یا به خاطرهزینه های زیاد آن را انجام ندهند.

برند مبل تختخوب شو آرا سوفا تمام کلاف مبلمان تولید خودش را از فلز سبک صنعتی تولید میکند به چنددلیل.

یک اینکه تحمل وزن مبلمان خودش را تا 250 کیلو بالا ببرد.

دو اینکه کمک به حذف منابع طبیعی و درختان و محیط زیست کند. چرا که برای تولید مبلمان چوبی روزانه هزاران درخت از بین می روند و این خود به تنهایی عامل نابودی محیط زیست و درختان است.

3 2 مبل تختخواب شو اگر با خواندن مزایا و ویژگی هایی که گفته شد به فکر خرید مبل تختخواب شو افتادید اما نمیدانید بهترین مارک یا برند مبل تختخواب شو کدام است اصلا نگران نباشید تا انتهای مطلب را دنبال کنید چراکه بهترین برند مبل تختخواب شو در ایران رابه شما گفته ایم.

و دلیل سوم برند آرا سوفا که مهمترین علت استفاده از فلز بادوام در تولید مبلمان است بالابردن و دوام و عمر مبلمان تولیدی این شرکت است.

همچنین قابل ذکر است که آرا سوفا تمام مکانیزم های مبلمان تختخواب شو خودش را از بهترین برند های اروپایی وارد میکند و روی تمام مبلمان تولیدی خودش یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد. تا از این راه اطمینان مشتریان خودش را به محصولاتش جلب کند.

کاناپه تختخواب شو دو نفره آرا سوفا با پشتی چرخشی

کاناپه تختخواب شو یک نفره آرا سوفا

امروزه کارگاه ها و تولیدی های متعددی هستند که مبل تختخواب شو تولید میکند اما از کجا میتوان فرق بین محصول اصل و فیک را تشخیص داد؟

برای اینکه بدانید خرید مطمئن از کجا داشته باشید بهتر است، باید چند نکته ساده را در نظر بگیرید.

  • جایی برای خرید قابل اعتماد است که صرفا کارگاه تولیدی نباشد و به طور تخصصی کار مبل تختخواب شو را انجام دهد، مبل تختخوابشو به دلیل وجود مکانیزم ها نیازمند به ظرافت در تولید و دقت در ساخت میباشد اینکه به صورت تخصصی محصولی را تولید کنید در بی نقص بودن محصول اثر مستقیم دارد.
  • امکان بازدید از کارخانه مورد بعدی برای جلب اعتماد مشتریان است، دقت کرده باشید در هنگام خرید مبل به خصوص مبل تختخواب شو گالری های مبلمان امکان بازدید حضوری در کارخانه یا کارگاه تولید را به شما نمیدهند چراکه آن ها اغلب کارگاه های کوچک و خرده پایی هستند که همه مدل مبلی را با کپی برداری از برند های بزرگ با پایین ترین کیفیت تولید میکنند.

Untitled 1 1 e1679557687642 مبل تختخواب شو اگر با خواندن مزایا و ویژگی هایی که گفته شد به فکر خرید مبل تختخواب شو افتادید اما نمیدانید بهترین مارک یا برند مبل تختخواب شو کدام است اصلا نگران نباشید تا انتهای مطلب را دنبال کنید چراکه بهترین برند مبل تختخواب شو در ایران رابه شما گفته ایم.

کاربرد مبل تختخواب شو در محیط های مختلف

در ادامه این مطلب سه مورد از مکان هایی که مبل تختخواب شو به کمک آن ها آمده و از مبل تخت شو در این مکان ها استفاده میشود نام برده ایم، همچنین میتوانید مقاله کاربرد مبل تخت شو را مطالعه کنید تا بیشتر با موارد مصرف آن در محیط ها و موقعیت های مختلف آشنا شوید.

ng20 مبل تختخواب شو اگر با خواندن مزایا و ویژگی هایی که گفته شد به فکر خرید مبل تختخواب شو افتادید اما نمیدانید بهترین مارک یا برند مبل تختخواب شو کدام است اصلا نگران نباشید تا انتهای مطلب را دنبال کنید چراکه بهترین برند مبل تختخواب شو در ایران رابه شما گفته ایم.

  • برای کسانی که از سالمندی درخانه پرستاری میکنند، گذاشتن یک تخت بزرگ در پذیرایی خانه که دائم میهمانان برای عیادت می آیند مشکل است ولی با این نوع مبلمان این مشکل هم آسان شده است.
  • امروزه به علت پیشرفت تکنولوژی و نیاز مردم برای پیشرفت و تقاضای ۲۴ساعته برای دریافت خدمات، بسیاری از ما مجبور به کار کردن بیشتر هستیم و بیشتر زمان از روزمان را درمحل کارمان هستیم. این زمان طولانی میتواند مغز ما را بسیار خسته کند که استفاده از مبلمان تختخواب شو میتواند این اجازه را به ما دهد تا ما در محل کار هم بتوانیم استراحت کوتاهی داشته باشیم .
کاناپه تختخواب شو جدید آرا سوفا

کاناپه تختخواب شو جدید آرا سوفا

  • برخی از ما هم که فاصله زیادی از منزل تا محل کارمان داریم و میدانیم در وقت استراحتمان در وسط روز، رفتن به منزل به صرفه نیست و در محل کارمان هم محلی را برای استراحت پیدا نمیکنیم، در این زمان مبل تختخوابشو میتواند مانند یک ناجی عمل کند و بدون اینکه از محل کارتان دور شوید جای مناسبی را برای خواب شما فراهم کند.

LD29N مبل تختخواب شو اگر با خواندن مزایا و ویژگی هایی که گفته شد به فکر خرید مبل تختخواب شو افتادید اما نمیدانید بهترین مارک یا برند مبل تختخواب شو کدام است اصلا نگران نباشید تا انتهای مطلب را دنبال کنید چراکه بهترین برند مبل تختخواب شو در ایران رابه شما گفته ایم.

اگر با خواندن مزایا و ویژگی هایی که گفته شد به فکر خرید مبل تختخواب شو افتادید اما نمیدانید بهترین مارک یا برند مبل تختخواب شو کدام است اصلا نگران نباشید تا انتهای مطلب را دنبال کنید چراکه بهترین برند مبل تختخواب شو در ایران رابه شما گفته ایم.

ست مبل راحتی تخت خواب شو

ست مبل راحتی تخت شو با دسته ها و پشتی مکانیزم دار آرا سوفا

ویژگی های یک مبل تختخواب شو خوب چیست؟

در هنگام خرید مبل تختخواب شو برای نشیمنتان باید ویژگی مبل تختخواب شو خوب را بررسی کنید. قبل از هرچیز به زیبایی، رنگ و سبک مبلمان تختخواب شو دقت کنید. در ادامه چند مورد از ویژگی های مبل تختخواب شو برند آرا سوفا را برایتان آورده ایم

  • داشتن مکانیزم های ساده و روان برای آسان باز و بسته کردن مبل
  • داشتن تشک طبی در مبلمان تخت خواب شو
  • داشتن استراکچر فلزی و بادوام
  • امکان جابه جایی راحت و سبک
  • زیبایی و مناسب بودن با هر محیط و دکوراسیونی

فضای باکسی زیر نشیمن

سخن پایانی

باتوجه به زندگی های امروزی و کوچک شدن خانه ها و همچنین شرایط سخت اقتصادی که نمیتوان هزینه ها زیادی پرداخت کرد به راستی مبل تختخواب شو بهترین گزینه است. به تنهایی هم یک مبل راحتی و شیک در پذیرایی است هم در هنگام خواب به تخت خوابی تمام و کامل تبدیل میشود و دیگر نیازی به خرید انواع مدل تختخواب یک نفره و دو نفره تشک مجزا مشتقات کالای خواب و … نیست.

مبل ال تختخواب شو آرا سوفا همراه با فضای باکس بزرگ و جادار

مبل ال تختخواب شو آرا سوفا همراه با فضای باکس بزرگ و جادار

ما در این مقاله نکته های لازم برای خرید مبل تختخواب شو را بیان کردیم همچنین گفتیم بهترین مارک مبل تختخوابشو چیست و در هنگام خرید باید به چه مواردی دقت کرد.

نبل تخت خواب شو دونفره آرا سوفا

چند مورد از بهترین برند های مبلمان تختخواب شو خارجی میتوان به برند های:

اشاره کرد. به جهت اینکه از مطلب فوق سوء برداشتی نشود به طور کلی مواردی در ادامه گفته میشود که اگر هرکدام از برندها دارای این ویژگی ها بودند شما میتوانید به آن برند اعتماد کرده و خرید کنید.

  • داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر
  • داشتن سابقه در تولید و فروش
  • تنوع در محصولات
کاناپه تختخواب شو به آرا سوفا مدل b19np

کاناپه تختخواب شو به آرا سوفا مدل b19np

با خرید از فروشگاه ها و سایت های معتبر میتوانید اطمینان خاطر از کیفیت مبل خریداری شده داشه باشید، به سایت هایی مثل دیجی کالا، ترب، ایمالز که صرفا هر محصولی میفروشند اعتماد نکنید. این سایت ها نه تنها ضمانتی برای محصولات خود ندارند بلکه در صورت مشکل و خرابی مبل هیچ مسئولیتی در قبال تعمیر یا تعویض مبل برعهده نمیگیرند.

کاناپه دو نفره تخت خواب شو آرا سوفا

کاناپه تختخوابشو دو نفره آرا سوفا با عرض 140

مبل تختخوابشو مدل ها و انواع مختلفی دارد مثل مبل ال تختخوابشو، ست مبل راحتی تخت شو، مبل چستر تخت شو، مبل تخت شو یک نفره، مبل تخت شو دو نفره و … قبل از خرید حتما راجع به اینکه کدام مدل ممکن است با دکوراسیون شما بیشتر هم خوانی داشته باشد توجه کنید.

امیدواریم که از این مطلب نهایت استفاده را کرده باشید اگر باز هم درباره مبل تختخواب شو سوالی داشتید یا موردی ذهن شما درگیر کرده بود حتما راهنمای خرید مبل تخت شو کامل و کاربردی را مطالعه کنید.

سوالات متداول

حدود 70 درصد تولیدات کارخانه آرا سوفا توسط ماشین آلات پیشرفته آلمانی تولید می شود و چون بیشتر روند تولید محصولات ، ماشینی می باشد به همین خاطر تمامی تولیدات از لحاظ شکل ، کیفیت و اندازه برابر می باشند و با توجه به اینکه تمامی محصولات سایت آرا سوفا توسط کارخانه خود تولید می شود لذا کیفیت همه محصولات یکسان است. 

برخی از محصولات آرا سوفا قابلیت سفارشی سازی را دارند برای اطمینان با ما تماس بگیرید.

قیمت محصولات آرا سوفا بر اساس در نظر گرفتن مواد اولیه مصرفی، نوع مکانیزم ، نوع پارچه ها متغییر می باشد و چون محصولات آرا سوفا تماما توسط خود شرکت تولید می شود با کمترین سود ممکن به صورت مستقیم عرضه می شود.

شرکت آرا سوفا ارسال به سراسر ایران و حتی کشورهای همسایه را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *