رنگ یکی از منابع ضروری در دکوراسیون است. رنگ ها چزی هستند که می توانند همه چیز را به ما بدهند (یا از ما بگیرند)، چنین ظرفیت تزئینی دارند. بنابراین، اگر در برای آغاز بهار و سال نو، به فکر رنگ آمیزی دیوارهای خانه خود هستید، در انتخاب رنگ ها به چند سوال اساسی توجه کنید، به خصوص اگر نیاز به بزرگنمایی بصری فضا دارید. کشف کنید که کدام سایه ها مناسب برای فضاهای کوچک هستند.

راهکارهایی ساده برای بزرگتر نشان دادن فضای خانه

دیوار های خانه را چه رنگی بزنیم که بزرگتر نشان داده شود؟

انتخاب سبک مونوکروم یا تک رنگ

انتخاب یک رنگ برای تمام دیوارهای خانه می تواند ایده خوبی باشد، به خصوص اگر فضاها کوچک باشند و به دنبال ایجاد احساس وسعت باشیم. مسئله محدود کردن خود در هنگام تزئین نیست، بلکه این است که بتوانیم کل را یکپارچه کنیم، که اتاق ها را بزرگتر نشان می دهد. این راهی برای تلقین بزرگ سازی است فضاست.

استفاده از یک رنگ در دکوراسیون و سایل خانه برای بزرگ نشان دادن فضای خانه

استفاده از یک رنگ در دکوراسیون و سایل خانه برای بزرگ نشان دادن فضای خانه

تضاد رنگ بر روی دیوارها

نحوه ایجاد مناطق کنتراست

با وجود آنچه در قسمت قبل گفته شد، همچنین می توان (توصیه کرد) با رنگ آمیزی یکی از دیوارهای اتاق با رنگی تیره که با تن روشن بقیه هماهنگ است، کنتراست جالبی ایجاد کرد. به خصوص اگر اتاقی با نور کافی باشد.

این مانند ایجاد یک دیوار برجسته است. تضاد باعث پویایی در نتیجه کلی خواهد شد.

یک توصیه: تیره ترین رنگ را برای دیواری انتخاب کنید که بیشترین نور را دریافت می کند.

رازهایی برای بزرگتر کردن خانه

رازهایی برای بزرگتر کردن خانه

دیوارهای سفید

سپید معصوم

میلیون‌ها بار آن را شنیده‌اید و واقعاً حقیقتی غیرقابل انکار است: سفید رنگی است که برای دیوار خانه‌های کوچک شکست نمی‌خورد.

با این حال، به همان اندازه که ممکن است درست باشد، این بدان معنا نیست که ما همیشه باید این نوع مقدمات را فرض کنیم و از آن تبعیت کنیم، درست است؟

در هر صورت، و اگرچه در فضاهایی با تمام سبک های تزئینی به خوبی پیش می رود، شرط بندی روی رنگ سفید به ویژه در محیط های نوردیک موفقیت آمیز است.

از سوی دیگر، سایه های زیادی از سفید، گرمتر (با اجزای زرد یا قرمز) یا سردتر (با اجزای آبی یا خاکستری) وجود دارد.

استفاده از رمگ سفید رد دیوار ها باعث بزرگ نشان دادن محیط میشود

استفاده از رنگ سفید در دیوار ها باعث بزرگ نشان دادن محیط میشود

دیوار زرد

زرد روشن

هیچ رنگ دیگری به جز رنگ سفید وجود ندارد که بتواند نور طبیعی اتاق را مانند زرد چند برابر کند. شاید یک رنگ شخصی باشد که همه آن را دوست نداشته باشند، اما اگر آن را انتخاب کنید، خانه شما را پر از شادی می کند.

رنگ زرد با رنگ های دیگری مانند سفید، خاکستری یا آبی ترکیب می شود.

شما فقط باید یک توصیه را در نظر بگیرید: اگر می خواهید تمام دیوارها را زرد رنگ کنید، رنگی را که خیلی پر جنب و جوش است انتخاب نکنید. بهتر است به سراغ رنگ پاستلی بروید، ملایم تر.

4 زرد مبل تختخواب شو رنگ یکی از منابع ضروری در دکوراسیون است. رنگ ها چزی هستند که می توانند همه چیز را به ما بدهند (یا از ما بگیرند)، چنین ظرفیت تزئینی دارند. بنابراین، اگر در برای آغاز بهار و سال نو، به فکر رنگ آمیزی دیوارهای خانه خود هستید، در انتخاب رنگ ها به چند سوال اساسی توجه کنید، به خصوص اگر نیاز به بزرگنمایی بصری فضا دارید. کشف کنید که کدام سایه ها مناسب برای فضاهای کوچک هستند.

دیوار بژ

گرمای رنگ بژ

در رنگ های روشن برای رنگ آمیزی دیوارها، بژ یک رنگ خنثی کامل، برای دستیابی به احساس وسعت است. جایگزینی برای سفید که به خصوص اگر به دنبال رنگ کلاسیکی هستید که با دکوراسیون فضاهایتان تداخل نداشته باشد، آن را دوست خواهید داشت. بژ با همه چیز می آید.

از آنجایی که ته رنگ گرم دارد، در مناطق روز بسیار دنج است و در اتاق خواب نیز آرامش بخش است، بنابراین می توانید آن را برای کل خانه انتخاب کنید.

دکوراسیون با دیوار رنگ بژ

دکوراسیون با دیوار رنگ بژ

دیوارهای خاکستری

ظرافت خاکستری

یکی از رنگ هایی است که هنگام رنگ آمیزی دیوارها با رنگی خنثی که طاقت فرسا نیست، بیشترین علاقه را برمی انگیزد.

اگر خاکستری روشن را انتخاب کنید، خواهید دید که روشن است و علاوه بر این، فضاها از ظرافت و زیبایی برخوردار می شوند. برخلاف آنچه که گاهی اوقات با رنگ سفید اتفاق می افتد، خاکستری خسته کننده و مسطح نیست، بلکه به اتاق ها عمق می بخشد.

از طرف دیگر، ترکیب آن با رنگ های دیگر، به خصوص با تن های گرم تری مانند زرد یا صورتی، کار سختی نیست.

6 خاکستری مبل تختخواب شو رنگ یکی از منابع ضروری در دکوراسیون است. رنگ ها چزی هستند که می توانند همه چیز را به ما بدهند (یا از ما بگیرند)، چنین ظرفیت تزئینی دارند. بنابراین، اگر در برای آغاز بهار و سال نو، به فکر رنگ آمیزی دیوارهای خانه خود هستید، در انتخاب رنگ ها به چند سوال اساسی توجه کنید، به خصوص اگر نیاز به بزرگنمایی بصری فضا دارید. کشف کنید که کدام سایه ها مناسب برای فضاهای کوچک هستند.

دیوار آبی

آبی آرامش بخش

اگرچه رنگ سردی مانند آبی برای قسمت های استراحت خانه به شدت توصیه می شود، اما این بدان معنا نیست که نمی تواند برای اتاق نشیمن نیز عالی باشد. اگرچه در اتاق خواب ها به ایجاد فضا کمک می کند.

آرام و آرامش بخش بودن، بدون رنگ های بلند که بیقراری را نشان می دهد یا بیش از حد تحریک کننده است، همچنین اگر آن را با رنگ های گرم و خنثی مانند رنگ های بژ یا شنی ترکیب کنید، می تواند بسیار خوشایند باشد.

در مناطق استراحت، بهتر است نسخه‌های کم‌رنگی مانند آبی روشن را انتخاب کنید.

خانه با دیوار رنگ آبی

دیوار سبز

سبز بیاندیش

مانند رنگ آبی، دیوارهای سبز رنگ، باعث ایجاد احساس آرامش و آرامش می شود. به طور کلی، رنگی است که ما را با طبیعت و با دنیای گیاهی پیوند می دهد.

اگرچه سایه های مختلف بی پایان سبز وجود دارد، اما انتخاب رنگ روشن بهترین گزینه برای ایجاد طراوت در فضا است.

اگر به محیط‌های سبک نوردیک علاقه دارید، سبز می‌تواند مکمل مناسبی برای شکستن رنگ سفید باشد. ترکیب هر دو رنگ موفقیت مطمئنی خواهد بود.

8 سبز مبل تختخواب شو رنگ یکی از منابع ضروری در دکوراسیون است. رنگ ها چزی هستند که می توانند همه چیز را به ما بدهند (یا از ما بگیرند)، چنین ظرفیت تزئینی دارند. بنابراین، اگر در برای آغاز بهار و سال نو، به فکر رنگ آمیزی دیوارهای خانه خود هستید، در انتخاب رنگ ها به چند سوال اساسی توجه کنید، به خصوص اگر نیاز به بزرگنمایی بصری فضا دارید. کشف کنید که کدام سایه ها مناسب برای فضاهای کوچک هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *