بازار مبل اصفهان

مبل تختخواب شو یکی از کاربردی ترین و پر طرفدار ترین وسایل دکوراسیون منزل است و امروزه جزئی جدا ناپذیر از دکوراسیون ها شده اند . زندگی در آپارتمان و خانه های کوچک همیشه مشکلات مختص خود را داشته است و در جهت تسهیل نمودن این مشکلات وسایلی طراحی  و تولید شده است که زندگی و رفاه مردم را تامین کند.

مبل تخت خوابشو وسیله ای است که امروزه بسیار مورد علاقه همه قرار گرفته است و مهمترین علت آن هم قابلیت تخت شو  شدن آن است . در خانه ها با متراژ های پایین این مبلمان بیشتر کاربرد دارند در اصفهان هم این مبل ها طرفداران خود دارند. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید که میخواهیم بهترین بازار مبل اصفهان + آدرس را به شما معرفی کنیم.

یکی از بزرگ ترین و متنوع ترین بازار های حوزه مبلمان و کالای خواب در اصفهان می توان به بازار رهنان اشاره کرد.

آدرس بازار رهنان اصفهان

استان اصفهان ، شهرستان اصفهان ، دروازه تهران ، خیابان امام خمینی ، خیابان شریف شرقی رهنان -بازار مبل اصفهان

آدرس دقیق بازار بزرگ رهنان اصفهان است که محصولات متنوع چوبی و دکوراسیون منزل در آن وجود دارد و شما علاقه مندان اصفهانی می توانید با مراجعه حضوری به بازرا رهنان انواع مبلمان به روز را در آن مشاهده کنید.

اگر شما تمایل به خرید اینترنتی دارید یا به دنبال مبل تختخواب شو با کیفیت و با دوام که ضمانت و خدمات پس از فروش داشته باشد هستید می توانید با مراجعه به سایت آرا سوفا جدید ترین مبلمان تختخواب شو را مشاهده و خریداری کنید.

آرا سوفا با بیش از 50 مدل متنوع مبل تختخواب شو و با 15 سال سابقه تولید در حوزه مبلمان تختخواب شو میتواند مرجع خوبی برای خریدی راحت و بدون دغدغه شما باشد.

انواع مبل راحتی تختواب شو، مبل ریلکسی و… از نمونه های تولیدی مبل آرا سوفا می باشد.

 

بازار مبل رهنان اصفهان

نماد جالب بازار مبل رهنان اصفهان

محصولات موجود در بازار مبل اصفهان

در بازار مبل رهنان اصفهان انواع صنایع چوبی به فروش می رسد.

مبل استیل و سلطنتی ، انواع مبل راحتی ، مبل راحتی ال ، میز ناهار خوری ،انواع میز جلو مبلی و عسلی ، انواع مبل کلاسیک و مدرن ، مبل تخت خواب شو ،انواع سرویس خواب های نوزاد و نوجوان، ، آباژور و تزئینات دکوری و هرچیزی که شما برای یک دکوراسیون شیک به آن نیاز دارید.

 

قیمت مبل تختخواب شو در اصفهان

قیمت مبل تختخواب شو در هرجا بسته به نوع و کیفیت متریال مصرفی تولیدکننده متفاوت است یک ست مبل تختخوابشو میتواند تا چهل میلیون هم قیمت داشته باشد اما میتوانید با قیمت خیلی کمتر از این اما با کیفیت بسیار بالا را با خیالی آسوده از آرا سوفا خریداری کنید.ذهنیت غلطی که در ذهن مردم بابت گران بودن مبل تختخواب شو نسبت به مبل راحتی ایجاد شده باعث شده تا خیلی ها با تصور بالابودن قیمت لذت داشتن یک مبل تختخوابشو را از خود گرفته باشند.

مبل تختخواب به جهت این که در حالت تخت وزن بالایی متحمل میشود باید از استحکام بالایی برخوردار باشد این موردی است که در مبل راحتی ساده وجود ندارد.

آرا سوفا با توجه به متربال با کیفیتی که در تولید مبلمان خود استفاده میکند،اما چون خود تولید کننده است و سود بسیار ناچیزی را روی کار ها دارد با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت محصولات خودش را به شما عرضه میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *