بازار مبل تبریز

تبریز یکی از شهرهای بزرگ و صنعتی ایران به شمار میاد که مردم آن علاقه زیادی به دکوراسیون دارند. یک دکوراسیون خاص،اولین گزینش مبلمان هست. یعنی مبلمان یک خانه است که به خانه روح می بخشد،همین ویژگی مبلمان است که خرید آن را پر اهمیت میکند و دقت لازمی میطلبد. خوشبختانه تبریز بازار مبل های متنوع و بزرگی دارد که شما تبریزی های عزیز می توانید به راحتی با مراجعه حضوری خریدی دلچسب داشته باشید. بازار مبل مروارید تبریز ،بازار مبل شهرک الماس تبریز و همینطور بازار مبل شهرک مایان تبریز از نمونه بازار های متنوع تبریز است.
 

بازار مبل مروارید تبریز

بازار مبل مروارید یکی از چندین مجتمع تجاری تبریز است که متنوع ترین و زیباترین مبل ها را دارا می باشد. این بازار در جاده مایان در شهر تبریز واقع شده است.  
بازار مبل مروارید تبریز + آدرس

بازار مبل مروارید تبریز + آدرس در آرا سوفا

 

بازار مبل مایان تبریز

بازار مایان تبریز در بلوار شهید باکری قرار دارد که با مراجعه به انجا چندین پاساژ بزرگ مبلمان کلاسیک و مبلمان راحتی وجود دارد. اگر به دنبال یک خرید بی درد سر و با تنوع بالا هستید بازار مبل مایان مکان مناسبی برای خرید شما می باشد.  

قیمت مبل تختخواب شو در تبریز

مبل تخت خواب شو  در تبریز بسته به نوع متریال و مواد مصرفی به کار رفته درمبل قیمت متفاوتی دارد،اما اگر دنبال خرید یک مبل تختخواب شو بسیار با کیفیت و یک خرید راحت و دلنشین و بد.ن دغدغه هستید می توانید خرید از سایت آرا سوفا را تجربه کنید.  

آرا سوفا

مجموعه آرا سوفا تولید کننده متنوع ترین مبلمان تخت خواب شو می باشد که با داشتن 15 سال سابقه تولید به خوبی ذائقه و سلیقه مشتری را شناخته و نیازهای آن را با تولیدات خود تا حد زیادی رفع کرده و همچنان در صدد تولیدات جدید و بروز دنیا در صنعت مبلمان است. آرا سوفا تاکنون بیش از 50 مدل متفاوت و زیبا تولید کرده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در تولید مبلمان تخت خواب شو متریال و مواد مصرفی در آن به خصوص اسکلت یا بدنه مبل اهمیت ویژه ای دارد چرا که در حالت تخت باید وزن بیشتری را متحمل شود. از این رو آرا سوفا اسکلت مبلمان خود را از فلز بسیار با دوام تهیه می کند تا مبلمان خود از استحکام بالایی برخودردار باشند. متریال مصرفی در تولید مبلمان آرا سوفا از بهترین مواد خارجی و داخلی هستند که با حساسیت خاص عوامل کنترل کیفیت کارخانه انتخاب و به کار برده می شوند. شما با ورود به سایت آرا سوفا می توانید تمام محصولات آرا را ببینید و همچنین می توانید از امکانات دیگر سایت ما مثل تصویر سه بعدی مبل در خانه خودتان استفاده کنید. همکاران ما در آرا سوفا در طول روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند هم میتوانید با شماره های موجود درسایت با ما تماس بگیرین یا در سایت در قسمت تماس با ما وارد شوید و شماره خود را قرار دهید تا همکاران ما درکوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل فرمایند. آرا سوفا لذت زندگی مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *