مبلمان از اصلی ترین عناصر یک دکوراسیون به حساب می آیند و چون هزینه ی زیادی برای پرداخت آن صورت میگیرد از اهمیت آن نمیتوان چشم پوشی کرد. بهتر است برای خرید مبل از یک برند شناخته شده و با کیفیت خرید صورت بگیرد تا اینکه از فروشگاه های واسطه ای که ضمانتی برای محصولاتشان ندارند. در این مقاله قصد داریم نکاتی که یک مبل باید آن را دارا باشد باهم بررسی کنیم و همچنین یکی از بهترین برند های حوزه ی مبلمان را به شما معرفی کنیم. اگر دغدغه خرید مبلمان را دارید خواندن این مقاله به شما کمک شایانی خواهد کرد. تا انتها همراه ما باشید.

مبل تخت خواب شو با کیفیت

خرید انواع مبل تخت خواب شو با کیفیت به قیمت درب کارخانه

با کوچک شدن خانه ها و محدود شدن فضای قابل استفاده در خانه ها خیلی از ما برای دیزاین و دکوراسیون کردن محیط خانه دست خود را بسته میدانیم و نمیتوانیم آن را به خوبی و به سلیقه مان طراحی کنیم، از این جهت بهترین وسیله برای خانه هایمان را میتوانیم وسایل چند کاره بدانیم، وسایلی که یکبار برای آن ها هزینه پرداخت میکنیم اما کارایی دو یا سه وسیله را برای ما دارند.

مبل تختخواب شو چیست؟

به طور خلاصه میتوان مبل تختخواب شو را ترکیب هوشمندانه و همه کاره مبل و تختخواب دانست. نه تنها به راحتی از مبل تغییر کاربری داده و به شکل تخت در میاید بلکه، یک باکس بزرگ و جا دار نیز در خودش دارد که به خوبی مشکل کمبود فضا را حل میکند.

یک مبل تختخواب شو خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

مبل تخت خواب شو همانطور که گفته شد نه تنها در طول روز یک مبل جذاب و شیک و مدرن است بلکه در شب و هنگام خواب و استراحت به شکل یک تخت خواب بی نقص در می آید از این رو باید تحمل وزن بیشتری داشته باشد به نسبت مبلمان ساده موجود در بازار. به همین جهت بهتر است مبل تخت شو ای انتخاب شود که تماما از فلز ساخته شده باشد و در عین حال وزن بسیار بالایی نداشته باشد تا به راحتی جابه جا شود و تغییر کاربری  حالت آن راحت باشد.

بهترین مارک ( برند ) مبل تختخواب شو ۲۰۲۳ + عکس و فیلم

چرا باید از فلز ساخته شود؟

زیرا وقتی به حالت تخت تبدیل میشود باید وزن بیشتری تحمل کند از این بابت اگر بدنه یا استراکچر آن از فلز با دوام باشد طول عمر آن بیشتر است.

مبل تخت خواب و باکیفیت نه تنها باید بسیار مستحکم باشد بلکه باید تشک طبی هم داشته باشد.

شاید سوال شما باشد که فرق تشک طبی با فوم های مبل سازی در بازار چیست؟

باید به این سوال اینگونه جواب داد که تشک طبی در مبل تختخواب شو دردهای کمر و گردن که شامل نامناسب بودن تشک مبل و تخت است را از شما به کلی دور میکند و چون طبق ارگونومی بدن شما ساخته شه است شما در هنگام نشستن و یا حتی خوابیدن روی آن احساس راحتی زیادی خواهید داشت.

تولید انبوه و کیفیت یکسان در شرکت آرا سوفا

مکانیزم های استفاده شده در مبل تختخواب شو چند درصد اهمیت دارند؟

مکانیزم های مبل تخت خواب شو در واقع محرک های تغییر دهنده ی مبل به تخت هستند. مکانیزم ها باید بسیار روان و بدون صدا در زمان تغییر حالت باشند.

نباید در هنگام تغییر دادن مبل به تخت یا بلعکس سفت و سخت عمل کنند. یک مبل تختخواب شو باید قابل استفاده همه افراد اعم از افراد پیر و ناتوان و حتی کودکان باشد.

مبل تختخواب شو باکیفیت را از کجا خریداری کنیم؟

مجموعه آرا سوفا تولید کننده متنوع ترین مبلمان تخت خواب شو می باشد که با داشتن 18 سال سابقه تولید به خوبی ذائقه و سلیقه مشتری را شناخته و نیازهای آن را با تولیدات خود تا حد زیادی رفع کرده و همچنان در صدد تولیدات جدید و بروز، مدل های روز در دنیا و صنعت مبلمان است.

جدیدترین رنگ مبلمان راحتی ۱۴۰۲

آرا سوفا تاکنون بیش از 100 مدل متفاوت و زیبا تولید کرده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

در تولید مبلمان تخت خواب شو متریال و مواد مصرفی در آن به خصوص اسکلت یا بدنه مبل اهمیت ویژه ای دارد چرا که در حالت تخت باید وزن بیشتری را متحمل شود.

از این رو آرا سوفا اسکلت مبلمان خود را از فلز بسیار با دوام تهیه می کند تا مبلمان خود از استحکام بالایی برخودردار باشند.

متریال مصرفی در تولید مبلمان آرا سوفا از بهترین مواد خارجی و داخلی هستند که با حساسیت خاص عوامل کنترل کیفیت کارخانه انتخاب و به کار برده می شوند.

شما با ورود به سایت آرا سوفا می توانید تمام محصولات آرا را ببینید و همچنین می توانید از امکانات دیگر سایت ما مثل تصویر سه بعدی مبل در خانه خودتان استفاده کنید. برای وارد شدن به سایت ما کافیست وارد لینک زیر شوید.

https://AraSofa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *