برای چیدمان یک ایده تزیینی باید خلاق باشید و خود را محدود به استفاده از الگوهای محبوب نکنید. بسیاری از افراد علاقه مند هستند از چندین تغییر رنگ در دکوراسیون خود برای زنده کردن زندگی از این طریق استفاده کنند. علاوه بر این به رنگ و ساختار اجزای دکوراسیون توجه کنید-باید به کیفیت محصولاتی که تهیه می کنید و همچنین هماهنگی آن با سبک زندگی و روحیه خود توجه کنید. یکی از مهمترین عناصر مورد استفاده در دکوراسیون منزل که تقریبا در وهله اول توجه مردم را به خود جلب می کند-مبلمان است. در میان انواع مبلمان می توانید مبلمان راحتی را در همه خانه ها پیدا کنید زیرا اگر خانه شما دارای یک سالن است مبل راحتی تخت شو بهترین گزینه است و اگر دو سالن داشته باشید باید مبلمان راحتی را نیز برای استفاده شخصی در یک سالن قرار دهید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند از بسیاری از رنگ ها در دکوراسیون استفاده کنند-شما می توانید از یک مبل دو رنگ استفاده کنید. برای استفاده صحیح از رنگ ها در دکور خود تا پایان با ما باشید.
مبل دورنگ برای دکوراسیون جذاب است؟

مبل دورنگ برای دکوراسیون جذاب است؟آرا سوفا

 

استفاده از رنگ سفید

سفید یکی از رنگ های خنثی است که نه تنها با همه رنگ ها مطابقت دارد و می توانید با دکوراسیون خانه خود مطابقت داشته باشید- این نمادی از پاکیزگی و خلوص است و بسیاری از مردم علاقه زیادی به آن دارند. برای کسانی که علاقه مند به دکوراسیون هستند که سفید درآن غالب است-پیشنهاد می شود از رنگ گرم و پر جنب و جوش علاوه بر کاهش احتمال خستگی چشم استفاده کنید-برای افزایش نرمی و لذت فضا. بنابراین برای خانه هایی که به طور منظم تمیز نمی شوند یا بچه های کوچک دارند.چنین دکور توصیه نمی شود.
استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون

استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون-آرا سوفا

 

استفاده از رنگ های متضاد

یکی دیگر از استفاده از رنگ در دکوراسیون منزل-استفاده از رنگ های متضاد است. اگر رنگ در دکوراسیون شما غالب است-با استفاده از مبلمان مبتوانبد فضا را از یک دستی و یک نواختی رها کنید. برای این استراتژی بهتر است از هر دو رنگ خانوادگی یا مکمل استفاده کنید تا دکوراسیون شما زیباتر شود. به عنوان مثال اگر بنفش رنگ غالب باشد-صورتی یا بنفش دیگری را انتخاب کنید-می توانید از زرد نیز استفاده کنید که مکمل باشد-البته به سایر اجزای دکوراسیون شما نیز بستگی دارد.
استفاده از رنگ های تضاد در دکوراسیون

استفاده از رنگ های تضاد در دکوراسیون-آرا سوفا

 

مبل دو رنگ

موضوع دیگری که مطرح می شود-استفاده از مبلمان دو رنگ ال است. مبل ال به دلیل ظرافت و زیبایی طرفداران زیادی دارد و به راحتی در خانه هایی با فضای کم قابل استفاده است. از-جایی که چنین مبل هایی اغلب در فضاهای کوچک استفاده می شود-بهتر است رنگ آن را روشن کنید-تا خانه جذاب تر و جادارتر به نظر برسد. مثلا, ترکیبی از زرد, خاکستری, سفید و صورتی… مجموعه های محبوب وجود دارد که در مبلمان استفاده می شود. برای انتخاب مبل ال میتوان گزینه مبل ال تختخوابشو را هم در نظر گرفت.
استفاده از مبل ال تختخواب شو با رنگ روشن گزینه ای هوشمندانه برای حخانه های کوچک

استفاده از مبل ال تختخواب شو با رنگ روشن گزینه ای هوشمندانه برای حخانه های کوچک-آرا سوفا

 

استفاده از کوسن

اگر شما از افرادی هستید که مبل دو رنگ را با سلیقه خود مطابقت نمی دهید-پیشنهاد می کنیم از مبل های رنگی استفاده کنید. هنگام انتخاب مبلمان خود می توانید بکوسن بخرید. شما می توانید یک کوسن را به دو روش خریداری کنید. اولین راه خرید کوسن هایی با رنگ کاملا متضاد است-به عنوان مثال می توانید از بالش های بنفش برای مبلمان زرد استفاده کنید. راه دوم استفاده از کوسن ها این بار اما تیره تر یا سبک تر است-به عنوان مثال می توانید برای مبلمان صورتی خود کوسن های بنفش درست کنید. به سادگی دکور خانه خود را از یکنواختی رها سازید.
استفاده از کوسن های رنگی برای جذاب کردن دکوراسیون

استفاده از کوسن های رنگی برای جذاب کردن دکوراسیون-آرا سوفا

 

از رنگ های خنثی استفاده کنید

نکته دیگری که می توانید هنگام خرید مبل دو رنگ توجه کنید انتخاب مبلمان با رنگ های خنثی است که به سادگی با رنگ های دیگر مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال می توانید رنگ هایی مانند سیاه-خاکستری-سفید-کرم و… را انتخاب کنید به یک دکوراسیون شیک-چشم نواز داشته باشید. همانطور که قبلا گفتیم می توانید از کوسن هایی با رنگ متضاد و شاد استفاده کنید یا یک صندلی و یک مبل به رنگ متضاد انتخاب کنید. اما استفاده از مبل دو رنگ همیشه یک گزینه زیبا است.
استفاده زا مبل دو رنگ برای تغییر و تحول ایجاد کردن در دکوراسیون

استفاده از مبل دو رنگ برای تغییر و تحول ایجاد کردن در دکوراسیون-آرا سوفا

 

سخن پایانی

در این مقاله به نکاتی در مورد انتخاب مبل دو رنگ اشاره کردیم که می توانید برای ایجاد تحول و تغییر در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. از تاثیر رنگ ها بر دکوراسیون غافل نشوید زیرا می تواند به شما در ایجاد گرما و همچنین حس خوب انرژی کمک کند آرا سوفا قصد دارد در بلاگ خبری خود راه های ساده برای داشتن دکوراسیونی زیبا و کم خرج را به شما آموزش دهد پس با آرا سوفا همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *