کاربرد مبل تختخواب شو چیست؟

همانطور که میدانید، مبلمان انواع مختلفی دارند و هر کدام برای محیط و سبک خاصی طراحی شده‌اند. مثلا مبلمان راحتی برای فضاهای مدرن و گاها کوچک طراحی شده است و استفاده از آن در محیط سنتی و کلاسیک جایز نیست. مبلمان راحتی خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می‎شوند، که در این میان می‌توان، به مبل تخت خواب شو اشاره کرد. این نوع از مبلمان بسیار کارآمد بوده و برای اماکن کوچک که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند بسیار گزینه مناسبی است. در ادامه این مقاله مزایا و معایب خرید مبل تخت شو را بررسی خواهیم کرد.

1 e1659424077642 مبل تختخواب شو همانطور که میدانید، مبلمان انواع مختلفی دارند و هر کدام برای محیط و سبک خاصی طراحی شده‌اند. مثلا مبلمان راحتی برای فضاهای مدرن و گاها کوچک طراحی شده است و استفاده از آن در محیط سنتی و کلاسیک جایز نیست. مبلمان راحتی خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می‎شوند، که در این میان می‌توان، به مبل تخت خواب شو اشاره کرد. این نوع از مبلمان بسیار کارآمد بوده و برای اماکن کوچک که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند بسیار گزینه مناسبی است. در ادامه این مقاله مزایا و معایب خرید مبل تخت شو را بررسی خواهیم کرد.

قابل استفاده بودن در انواع محیط

یکی از مزیت‎های مبل تختخواب شو، استفاده از آن در مکان‎های مختلف با کاربری متفاوت است. شاید فکر کنید که  مبل‎های تختخواب شو فقط در محیط خانه کارآیی دارند، اما اینگونه نیست. فرض کنید مدیر شرکت و یا صاحب کسب و کاری هستید و بنا به موقعیت شغلی‌تان مجبورید تا زمان زیادی را در محل کاری خود سپری کنید، شما می‎توانید با استفاده از مبل تختخواب شو در چیدمان محل کارتان با یک تیر دو نشان بزنید. در ساعات اداری از آن به عنوان مبل و محل نشستن ارباب رجوع استفاده کنید و پس از آن برای استراحت، آن را به یک تخت خواب بی نقص تبدیل کنید.

مبل تختخوابشو اداری آرا سوفا

ویژگی‌های مبل تخت شو

در ابتدا با دیدن نام این محصول، تنها چیزی که به ذهن ما خطور می‎کند، تبدیل مبل به تختخواب است. مبلمان تختخواب شو در دسته مبلمان راحتی قرار می‎گیرد. در نتیجه وزن به نسبت کم‌تری دارند و حمل و نقل آن آسان است. مبلمان تختخواب شو به گونه‌ای طراحی شده که دارای نشمینگاه راحت و نرم، پایه‌های کوتاه و دسته‎های پهن باشد. به دلیل کارآمد بودن، این نوع از مبل طرفداران بسیاری دارد. ممکن است شما فضای کافی برای داشتن مبل و تخت را در یک مکان نداشته باشید و یا شاید شما دانشجویی هستید که در یک سوییت کوچک زندگی می‎کند و با کمبود جا مواجه هستید، مبل تختخواب شو برای شما گزینه مناسبی است. مبلمان تختخواب شو خود به چندین دسته کلاسیک، مبل ال، مدرن و…..تقسیم بندی می‎شود و شما باید با توجه به کاربرد و طراحی فضای مورد نیاز، نوع آن را انتخاب کنید.

18 e1659424246134 مبل تختخواب شو همانطور که میدانید، مبلمان انواع مختلفی دارند و هر کدام برای محیط و سبک خاصی طراحی شده‌اند. مثلا مبلمان راحتی برای فضاهای مدرن و گاها کوچک طراحی شده است و استفاده از آن در محیط سنتی و کلاسیک جایز نیست. مبلمان راحتی خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می‎شوند، که در این میان می‌توان، به مبل تخت خواب شو اشاره کرد. این نوع از مبلمان بسیار کارآمد بوده و برای اماکن کوچک که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند بسیار گزینه مناسبی است. در ادامه این مقاله مزایا و معایب خرید مبل تخت شو را بررسی خواهیم کرد.

مزایای مبل تخت شو

با صنعتی ‎تر شدن و گسترش شهرها، شاهد افزایش ساخت و ساز و در نتیجه کمبود فضای آپارتمان‎ها هستیم. همین امر باعث می‎شود تا استفاده از لوازم دکراتیو به حداقل برسد. مبلمان تختخواب شو یکی از آیتم‌هایی است که در شرایطی که با کمبود فضا روبه‌رو هستید، به شما کمک می‎کند تا با داشتن فضای کم هم بتوانید به دکوراسیون دلخواه خود دست پیدا کنید. علاوه بر تغییر کاربری که مزیت اصلی این مبل به‎شمار می‎آید، راحتی، سبک بودن و جابه‎جایی آسان و راحت از دیگر مزایای غیرقابل انکار این مبل است. در ادامه به صورت مجزا به برخی از این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

23 e1659424636687 مبل تختخواب شو همانطور که میدانید، مبلمان انواع مختلفی دارند و هر کدام برای محیط و سبک خاصی طراحی شده‌اند. مثلا مبلمان راحتی برای فضاهای مدرن و گاها کوچک طراحی شده است و استفاده از آن در محیط سنتی و کلاسیک جایز نیست. مبلمان راحتی خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می‎شوند، که در این میان می‌توان، به مبل تخت خواب شو اشاره کرد. این نوع از مبلمان بسیار کارآمد بوده و برای اماکن کوچک که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند بسیار گزینه مناسبی است. در ادامه این مقاله مزایا و معایب خرید مبل تخت شو را بررسی خواهیم کرد.

  • کم جا بودن و حمل آسان

یکی از دلایل ساخت مبل تختخواب شو، آزادسازی فضای داخلی منازل است. چون حتی برای داشتن یک تختخواب تک نفره و یا ست مبل ساده، به فضای زیادی نیاز داریم. اما این محصول می تواند نیاز ما به مبل راحتی و تختخواب را به صورت یکجا برآورده کند. موقعیت قرارگیری مبل هم بستگی به نظر شخصی شما دارد. مثلا شاید تمام فضای یک خانه دانشجویی همان هال و آشپزخانه باشد. پس می توان مبل را در هال قرار داده و هر وقت که لازم باشد، آن را به تختخواب تغییر داد. حمل این نوع مبلمان هم کار سختی نیست و معمولا توسط دو نفر جابجا می شود.

22 1 e1659424693804 مبل تختخواب شو همانطور که میدانید، مبلمان انواع مختلفی دارند و هر کدام برای محیط و سبک خاصی طراحی شده‌اند. مثلا مبلمان راحتی برای فضاهای مدرن و گاها کوچک طراحی شده است و استفاده از آن در محیط سنتی و کلاسیک جایز نیست. مبلمان راحتی خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می‎شوند، که در این میان می‌توان، به مبل تخت خواب شو اشاره کرد. این نوع از مبلمان بسیار کارآمد بوده و برای اماکن کوچک که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند بسیار گزینه مناسبی است. در ادامه این مقاله مزایا و معایب خرید مبل تخت شو را بررسی خواهیم کرد.

  • قیمت مناسب نسبت به کاربرد

اگر قصد خرید یک تخت خواب بزرگ دو نفره و ست مبل راحتی برای منزل را داشته باشید، باید هزینه زیادی صرف کنید. اما خرید یک مبل تختخواب شو متناسب و زیبا، می تواند شما را از خرید جداگانه این دو محصول بی نیاز کند. قیمت این محصول نیز به نسبت کاربردهایی که دارد، بسیار مناسب است.

1 1 e1659424739528 مبل تختخواب شو همانطور که میدانید، مبلمان انواع مختلفی دارند و هر کدام برای محیط و سبک خاصی طراحی شده‌اند. مثلا مبلمان راحتی برای فضاهای مدرن و گاها کوچک طراحی شده است و استفاده از آن در محیط سنتی و کلاسیک جایز نیست. مبلمان راحتی خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می‎شوند، که در این میان می‌توان، به مبل تخت خواب شو اشاره کرد. این نوع از مبلمان بسیار کارآمد بوده و برای اماکن کوچک که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند بسیار گزینه مناسبی است. در ادامه این مقاله مزایا و معایب خرید مبل تخت شو را بررسی خواهیم کرد.

  • تنوع در طرح و رنگ

یکی دیگر از جذابیت های مبل تختخواب شو، تنوع بسیار بالای این محصول است. چون انواع مختلفی از این مبل وجود دارد که به صورت کشویی و یا با تا شدن، تبدیل به تختخواب می شوند. انتخاب رنگ این مبل هم بستگی به تم داخلی منزل شما دارد و دست خریدار را برای انتخاب این محصول باز می گذارد.

انواع پارچه های باکیفیت-پارچه مبلی مسکو

  • قابلیت مونتاژ و دمونتاژ

کیفیت یک مبل تختخواب شو بر اساس یراق آلات استفاده شده و جنس کاربردی برای ساخت اسکلت آن تعیین می شود. هر چقدر کیفیت این قطعات بیشتر باشد، تغییر حالت مبل تختخواب شو راحت تر بوده و طول عمر بیشتری خواهد داشت. البته امکان جداسازی و وصل کردن مجدد برخی از مدل های مبل تختخواب شو وجود دارد. این ویژگی بیشتر برای زمانی مناسب است که قصد اسباب کشی داشته باشید.

  • داشتن فضای باکسینگ برای پتو و وسایل

نوعی از مبل تختخواب شو وجود دارد که دارای فضای خالی باکسینگ در زیر تشک است. معمولا چنین فضایی در زیر اسکلت بدنه مبل قرار داشته و برای نگهداری پتو یا ملحفه استفاده می شود. پس مبل تختخواب شو علاوه بر کاربردهای مختلف خود، به مرتب شدن فضای داخلی منزل هم کمک خواهد کرد.

فضای باکسی زیر نشیمن

  • مقرون به صرفه بودن و طبی بودن مبل تخت شو

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی، خرید مبل و تخت خواب شاید برای هر شخصی مقدور نباشد. بنابراین خرید یک مبل تختخواب شو می‎تواند در صرفه‌جویی از هزینه‎ها بسیار کارآمد باشد. با خرید تخت خواب شما باید به صورت جداگانه برای خرید تشک نیز هزینه کنید. اگر دچار کمر درد و یا مشکل ستون فقرات باشید به هزینه شما خرید تشک طبی نیز افزوده می‎شود. اما در ساخت مبل تختخواب شو از تشک‌ها و فوم طبی استفاده می‌شود و شما را از پرداخت هزینه اضافه در امان می‌دارد.

مبل دو نفره تخت شو آرا سوفا مدل v20

 

معایب مبل تخت شو

در کنار مزایای متعددی که برای مبل تختخواب شو معرفی کردیم، این محصول با معایبی نیز همراه است. البته این موارد را نمی توان به عنوان معایب مشترک برای تمام مبل های تختخواب شو معرفی کرد. چون کیفیت این نوع مبل راحتی بستگی به یراق آلات و جنس بدنه آن دارد. اما به هرحال، برخی ایرادات مشاهده شده را ذکر می کنیم تا برای خرید در نظر بگیرید.

کاناپه تختخواب شو آرا سوفا

 

  • بد بودن جنس تشک

نوع تشک مورد استفاده در ساخت مبل تختخواب شو بسیار مهم است. چون این تشک به عنوان مبل راحتی و تشک خواب استفاده می شود. پس باید به لحاظ بهداشتی و ساختاری، ویژگی های لازم را داشته باشد. استفاده از تشک های ساخته شده از جنس فوم گرم، به مرور زمان باعث تورفتگی آن شده و مبل تختخواب شو را غیرقابل استفاده می کند. چون تشک گود می تواند به کمر شما هنگام خواب و یا نشستن، فشار وارد کند.

Foam Replacements مبل تختخواب شو همانطور که میدانید، مبلمان انواع مختلفی دارند و هر کدام برای محیط و سبک خاصی طراحی شده‌اند. مثلا مبلمان راحتی برای فضاهای مدرن و گاها کوچک طراحی شده است و استفاده از آن در محیط سنتی و کلاسیک جایز نیست. مبلمان راحتی خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می‎شوند، که در این میان می‌توان، به مبل تخت خواب شو اشاره کرد. این نوع از مبلمان بسیار کارآمد بوده و برای اماکن کوچک که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند بسیار گزینه مناسبی است. در ادامه این مقاله مزایا و معایب خرید مبل تخت شو را بررسی خواهیم کرد.

  • ایجاد سر و صدا

اگر کیفیت اسکلت بدنه مبل تختخواب شو مناسب نباشد، در اثر باز و بسته شدن زیاد دچار لقی می شود. یا اینکه هنگام باز و بسته شدن و یا استفاده از مبل راحتی، سر و صداهای زیادی ایجاد می کند. پس حتما به کیفیت اسکلت مبل تختخواب شو و جنس آن در هنگام خرید دقت کنید.

  • طراحی نامناسب برای تغییر کاربری

نوعی از مبل های تختخواب شو وجود دارد که برای تغییر کاربری، نیاز به تا شدن دارند. تعیین محل تا شدن بسیار مهم است و اگر به درستی طراحی نشود، باعث اذیت شدن فرد در هنگام خواب و یا کمر درد فرد می شود.

Moving Sofa e1659426296264 مبل تختخواب شو همانطور که میدانید، مبلمان انواع مختلفی دارند و هر کدام برای محیط و سبک خاصی طراحی شده‌اند. مثلا مبلمان راحتی برای فضاهای مدرن و گاها کوچک طراحی شده است و استفاده از آن در محیط سنتی و کلاسیک جایز نیست. مبلمان راحتی خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می‎شوند، که در این میان می‌توان، به مبل تخت خواب شو اشاره کرد. این نوع از مبلمان بسیار کارآمد بوده و برای اماکن کوچک که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند بسیار گزینه مناسبی است. در ادامه این مقاله مزایا و معایب خرید مبل تخت شو را بررسی خواهیم کرد.

خرید و انتخاب مبل تخت شو

همانطور که اشاره شد، این دسته از مبلمان انواع مختلفی دارند و شما باید با توجه به مکان و فضای مورد نیاز خود آن را انتخاب کنید. با توجه به دنیای پرهرج و مرج و شلوغ امروزی، شاید وقت کافی برای گشتن و پیدا کردن مبلمان مورد نظر خود را نداشته باشید و یا حتی ساعت‌ها گیر کردن در ترافیک برای رسیدن به فروشگاه مورد نظر برای شما کاری سخت و طاقت فرسا باشد. فروشگاه اینترنتی آرا سوفا این مشکل شما را برطرف کرده. شما می‎توانید در خانه و یا در محل کارتان به وسیله تلفن همراه و یا لپ‌تاپ تنها با چند کلیک با انواع مبلمان و هر آنچه که مرتبط با دکوراسیون منزل می‌باشد، اعم از؛ میز جلومبلی و عسلی، مبل تختخواب‌شو و ال، مبل راحتی، مبل ریلکسی و برقی، تختخواب و کالای خواب روبه‌رو شوید. برای مشاهده این محصولات کافی‌ست به سایت آرا سوفا سر بزنید و یک خرید لذت بخش را با ما تجربه کنید.

re12 e1659426385379 مبل تختخواب شو همانطور که میدانید، مبلمان انواع مختلفی دارند و هر کدام برای محیط و سبک خاصی طراحی شده‌اند. مثلا مبلمان راحتی برای فضاهای مدرن و گاها کوچک طراحی شده است و استفاده از آن در محیط سنتی و کلاسیک جایز نیست. مبلمان راحتی خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می‎شوند، که در این میان می‌توان، به مبل تخت خواب شو اشاره کرد. این نوع از مبلمان بسیار کارآمد بوده و برای اماکن کوچک که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند بسیار گزینه مناسبی است. در ادامه این مقاله مزایا و معایب خرید مبل تخت شو را بررسی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *