اشتباهاتی وجود دارد که مردم اغلب هنگام خرید یک کاناپه مرتکب می‌شوند. این ها چیزهایی کوچک هستند که به راحتی نادیده گرفته می‌شوند. اما تمام اشتباهات خرید و فروش مبل در اینجا تاثیر بزرگی بر رضایت شما از خرید مبل دارند. 

1.خریدن مبل که خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است

این ممکن است معمول‌ترین اشتباه همه باشد . این اتفاق زمانی می‌افتد که شما فضای خود و یا مبل خود را اندازه‌گیری می‌کنید و گاهی هم به هر دوی آن‌ها بی‌توجهی می‌کنید. یک مبل ممکن است در یک نمایشگاه کوچک به نظر برسد ، اما می‌تواند برای اتاق شما خیلی بزرگ باشد ، بنابراین شما می‌توانید فضا و یا مبل خود را اندازه بگیرید تا مشکلات زیادی ایجاد کنید . به غیر از اندازه‌گیری به اندازه فضا توجه کنید . مبل شما باید شبیه مبل دیگرتان باشد و طوری نباشد که به نظر برسد خیلی بزرگ باشد یا خیلی کوچک باشد.  

2.خرید یک مبل بدون تلاش

همان طور که مبل شما نباید زیاد بزرگ باشد و یا برای فضا خیلی کوچک باشد، نباید زیاد بزرگ باشد و یا برای شما خیلی کوچک باشد. اگر بلند هستید، مطمئن شوید که صندلی به اندازه کافی عمیق است که به شما اجازه می‌دهد در راحتی بنشینید. اگر شما خیلی بلند نیستید و یا زانوهای بلندی ندارید به دنبال یک صندلی سطحی بگردید که به شما اجازه می‌دهد به راحتی از آن بیرون بیایید. هیچوقت یه کاناپه رو بدون اینکه امتحانش کنید، خریداری نکنید.  اگر تختخواب شو هستش تخت رو امتحان کنید و روش درازبکشید، سعی کنید راهی پیدا کنی که تو خونه ازش استفاده کنی. اگر می‌خواهید روی نشمین چرت بزنید، مطمئن شوید که ابعاد متناسب با قد شما باشه.  مطمئن شوید که بالش‌ها و پشتی نرم  و تشک ها محکم و طبی باشند.  

3.خرید مبل با سبک اشتباه

مبل شما باید با سبک بقیه مبلمان های  شما هماهنگ باشد. باید یکی باشند، باید یکی باشند، نه فقط به لحاظ زیباشناسی، بلکه این سبک خاص برای شما نیز هست. نحوه کارکرد مبلمان می‌تواند با امتحان کردن آن مشخص شود اما با دقت به طراحی نگاه کنید تا از خرید چیزی که کاملاً خارج از سبک چیدمان منزل است جلوگیری کنید. هر خانه یک سبک غالب دارد، و اگر یک مبل بخرید که با آن همراه نشود، می‌تواند یکچیز بزرگ باشد مگر این که شما در ادغام کردن با یکدیگر ماهر باشید.اگر میخواهید ایمن باشید، توجه دقیقی به نحوه قرار گرفتن مبل در کنار سایر لوازم خود داشته باشید.  

4.انتخاب پارچه یا رنگ غلط برای مبل خود

انتخاب پارچه مناسب برای مبل شما می‌تواند یک اشتباه گران‌قیمت باشد. ترکیب‌بندی پارچه خود را براساس نحوه استفاده از مبل و جایی که قرار است در آن قرار دهید تنظیم کنید. اگر شما مبل خود را برای منطقه‌ای از خانه خود بخرید که به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد، حتی قبل از این که شانس لذت بردن از آن را داشته باشید، پارچه یا رنگ ظریف کثیف شده ویا ضربه دیده و از بین خواهد رفت . انتخاب رنگ نادرست برای پارچه نیز می‌تواند یک اشتباه جدی باشد . همیشه یک ایده خوب برای خانه انتخاب کنید و رنگ دیوار و نور را هم در نظر بگیرید.  همیشه رنگی را انتخاب کنید که دوست دارید و می‌توانید با آن زندگی کنید. رنگ‌ها را براساس گرایش‌ها یا فقط یک هوس انتخاب نکنید . برای سال‌ها مجبور خواهید بود با آن رنگ زندگی کنید.  

5.خرید مبل با کیفیت ضعیف

همیشه ملاحظات بودجه‌ای وجود دارد, اما خرید یک مبل با کیفیت تضمین می‌کند که در ظرف چند سال هیچ هزینه ای جهت خرید مبل نمی پردازید.  خرید یک مبل با کیفیت خوب باعث پس‌انداز پول در طولانی‌مدت می‌شود. بهترین کیفیت را در کنار قیمت مناسب انتخاب کنید.

مبل آراسوفا با کیفیت ترین مبل راحتی را در کنار قیمت مناسب ارائه می نماید.

   

دیدگاهی در مورد “۵ اشتباه رایج هنگام خرید مبل

  1. fatemi-50 گفت:

    سلام. یه نیم ست واسه جلوی تلویزیون میخوام فضای زیادی هم ندارم کدوم مدل رو پیش نهاد میکنید؟

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام. فضاتون چقدر است؟

      1. fatemi-50 گفت:

        سلام مجدد
        فضای دو متر در 3 متر داریم

        1. مدیر سایت گفت:

          سلام.مبل راحتی تختخواب شو مدل Ld22 و LdP22 و تمامی کاناپه های تخت شو آرا سوفا برای فضای 3*2 مناسب می باشند.

  2. عرفانی گفت:

    کیفیت مبلی که از آراسوفا خرید کردیم عالی بود .

    1. مدیر سایت گفت:

      از رضایت شما خرسندیم

  3. sanaz.ah گفت:

    به نکات مهمی اشاره فرمودید . مطلب مفیدی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *