با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد.

شاید اسم مبل تخت خواب شو به گوش شما رسیده باشد. مبلمان تخت خواب شو از آن دست از وسایلی هستند که شما با خرید آن نه تنها یک مبل مدرن و زیبا خریداری کرده اید بلکه همزمان یک تخت خواب زیبا و همچنین کمدی جا دار برای خود خریداری کرده اید.

مبل تخت خواب شو در واقع ترکیب هوشمندانه مبل و تخت خواب است با این تفاوت که نیاز نیست شما مبلغ بیشتری بابت خرید تخت خواب و تشک و لوازم جانبی آن پرداخت کنید.

مبلمان تخت شو انواع مختلفی دارند و دست شما را در خرید باز گذاشته است تا با توجه به فضایی که در اختیار دارید و یا بوجه ای که دارید بتوانید از این مبل هوشمند استفاده کنید. در ادامه همراه ما باشید تا انواع مبل تخت شو و همچنین معرفی بهترین مدل های یک نفره تخت شو و دو نفره تخت شو را بخوانید.

ست مبل راحتی تخت شو

انواع مبل تخت خواب شو

مبل تخت شو یک نفره

  • یک نفر خواب و یک نفر نشیمن
  • مبل تخت شو یک نفره با سه نفر نشیمن

مبل تخت شو دو نفره

  • دو نفر خواب و دو نفر نشیمن
  • دو نفر خواب و چهار نفر نشیمن

مبل ال تختخوابشو

  • مبل ال درازکش با یک نفر خواب و چهار نفر نشیمن
  • مبل ال درازکش با دو نفر خواب و پنچ نفر نشیمن
  • مبل ال گوشه دار با پشت کوسنی
  • مبل ال گوشه دار بدون کوسن
  • مبل ال گوشه دار و دراز کش ( ترکیب دو مدل بالا)

ست مبل تخت خواب شو

  • ست هفت نفره تخت شو
  • ست هشت نفره تخت شو
  • نیم ست تخت شو

مبل تخت شو یک نفره با یک نفر نشیمن

مبل V12 از محبوبترین مدل های مبل تخت شو یک نفره با یک نفر نشیمن برند آرا سوفا می باشد. در این مدل به راحتی با کشیدن مبل به سمت جلو، مبل ما به تخت خواب تبدیل میشود. این مدل دارای فضای باکس بزرگ و جا دار در زیر مبل است. شما در این مدل امکان حذف دسته برای کمتر اشغال کردن فضا را نیز دارید. همچنین شما میتوانید این مدل را با دسته های متفاوت انتخاب کنید و یا اگر دارای محدودیت فضا هستید میتوانید دسته ها را حذف کنید. انواع مدل های این کار را در ادامه برایتان قرار داده ایم.

مزایای مبل تخت شو یک نفره مدل v12

  • دارای فضای باکس
  • امکان تغییر دوخت پشتی مبل و کفی آن
  • فضای کمی اشغال میکند
  • قابلیت مونتاژ دسته ها و باکس مبل
  • رنج قیمتی متوسط
V15 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. V13M مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. V10 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. V12 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. V12N مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. V14 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد.

مبل تخت شو یک نفره مدل NG11

این مدل از مبل تخت خواب شو دارای پشتی چند حالته است و دارای پایه های مخفی در پشتکار می باشد. به دلیل امکان چند حالته بودن پشتی کار امکان ریلکس کردن در این مدل بسیار راحت است. به دلیل فضای کمی که اشغال میکند و سبک بودن این مدل مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. مدل بدون دسته این کار با نام NG10 نیز موجود است که در ادامه عکس یک نفره و دو نفره این مدل برای شما قرار داده شده است. NG10 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. NG11 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. ng20 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد.

مبل تخت شو یک نفره مدل A11

این مدل مبل تخت شو یک نفره با ظرفیت یک نفر نشیمن در واقع یکی از اقتصادی ترین مدل ها می باشد. در این مدل تشک روی هم قرار دارد و در واقع در حالت تخت شما دیگه ارتفاع تخت را ندارید در واقع یک تشکی است که روی زمین پهن می شود. مدل a10 نیز دقیقا مشابه همین مدل است، از معایب این مدل A10 میتوان باز شدن تشک روی زمین و نداشتن ارتفاع تخت از کف زمین را اشاره داشت. در ادامه عکس مدل A10 و A11  و دو نفره آن برای شما قرار داده شده است. A111 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. A11 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. A10 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. A20 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد.

مزایای مبل تخت شو یک نفره مدل  A11

  • سبک و قابلیت حمل راحت
  • رنج قیمتی اقتصادی
  • فضای کمی اشغال میکند
  • قابل تغییر در اندازه عرض تخت خواب

معایب مبل تخت شو یک نفره مدل A11

  • فضای باکس ندارد

مبل تخت شو یک نفره مدل C17

این مدل از ابتدایی ترین و بی کیفیت ترین مدل های مبل تخت خواب شو است. مشابه این مدل را در بازار با قیمت های پایین مشاهده خواهید کرد. اما این مدل ایراد های بسیار زیادی دارد و اصلا به عنوان مبلی با طول عمر زیاد یا کارآیی بالا نباید به آن نگاه کرد. این مدل هم دو نفره دارد و هم اگر محدودیت داشته باشید در حالت بدون دسته نیز تولید میشود. اصلا توصیه به خرید این مدل را نداریم قیمت کم این مدل هم دقیقا به دلیل بی کیفیت و پر ایراد بودن این مدل است. اگر به ندرت از مبل تخت خواب شو استفاده میکنید این مدل میتواند برای شما مناسب باشد وگرنه در طول زمان باعث کمر درد میشود.

معایب مبل تخت شو یک نفره مدل C17

  • در حالت مبل تشک تا شده و به مرور از عمر تشک کم می شود
  • بدون فضای باکس
  • وزن زیاد
  • به دلیل جمع شدن تشک در حالت مبل باعث آسیب در ناحیه ستون مهره ها در کمر میشود
C17 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد.

مبل تخت شو یک نفره مدل D12

این مدل دارای دسته ها با مکانیزم چند حالته است، یعنی شما این امکان را دارید که با تغییر حالت دسته های مبل در زوایای مختلف به اصطلاح لم داده و ریلکس کنید. این مدل بسیار مناسب برای خانم های باردار و شیرده می باشد. در ادامه با مزایا این مدل آشنا خواهید شد.

مزایای مبل تخت شو یک نفره مدل D12

  • دارای فضای باکس بزرگ
  • دارای دسته های چند حالته
  • امکان جا به جایی راحت

مبل تخت شو یک نفره با نشیمن سه نفره

تمام کاناپه های تخت خواب شو برند آرا سوفا مانند مدل های سری P و B کاناپه های سه نفره ای هستند که در حالت خواب امکان خواب به یک نفر را می دهند. درادامه به برسی کیفیت مدل B18NP از جدیدترین و پر فروش ترین کاناپه های آرا سوفا میپردازیم.

کاناپه تخت خواب شو مدل B19NP

این مدل از کاناپه های آرا سوفا دارای نشیمن 3 نفره است، داخل به داخل بدون احتساب دسته ها دارای فضای 195 است که در واقع برای خواب، قد خواب مناسبی دارد. از مزایای این مدل میتوان به داشتن باکسی بزرگ در زیر فضای نشیمن آن اشاره کرد. کاناپه B18NP با تغییر جزیی در دسته های آن دقیقا همین ویژگی ها را دارا می باشد. در ادامه عکس هر دو مدل برای شما قرار داده شده است. B19NP مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. B مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. B18NP مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد.

کاناپه تخت شو مدل P19NP

کاناپه های تخت شو سری P دقیقا با همان ویژگی های سری B می باشند با این تفاوت که دوتا کوسن بزرگ به عنوان پشت کوسنی در مدل های P قرار دارد. P19NP و P18NP از جمله مدل های محبوب و پر فروش در کاناپه های آرا سوفا هستند. P19NP مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. P18NP مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. P18NP مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. برای دیدن باقی مدل های کاناپه تخت شو میتوانید کاناپه تخت خواب شو را بازدید فرمایید. برای جمع بندی باید گفت اگر به دنبال مبل تخت شو یک نفره با یک نفر نشیمن هستید ابتدا مدل V12 به جهت قابلیت دمونتاژ شدن و همچنین امکان حذف یا تغییر مدل دسته به شما پیشنهاد میشود. ولی اگر به دنبال کاناپه تخت شو هستید که به عنوان تخت یک نفره هم از آن استفاده کنید با توجه به این که قابلیت ها و ویژگی های کاناپه ها تقریبا مشابه هستند، این مورد بسته به سلیقه و میزان بوجه بندی شما برای خرید مبل تخت شو بستگی دارد.

مبل تخت شو دو نفره با دو نفر نشیمن

در انواع مبل تخت خواب شو اشاره کردیم که مبلمان تخت خواب شو از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند تا شما با توجه به میزان بودجه خود و همچنین میزان فضایی که دراختیار دارید مناسب ترین مورد را برای خود انتخاب نمایید.
مبل تخت شو دو نفره و با دو نفر نشیمن آرا سوفا مدل های متنوعی دارد ماتنند مدل v22 که از پرطرفدار ترین و پر فروش ترین و محبوبترین محصولات این برند است. این مدل ظرفیت نشیمن دو نفر را دارد و به راحتی با کشیدن آن به جلو به تخت خواب دو نفره تبدیل می شود. این مدل بسیار جمع و جور و مدرن است و در صورت نداشتن فضا بهترین گزینه ی انتخاب شما می باشد چرا که هم فضای کمی اشغال میکند و هم با توجه به فضای باکسی که در زیر آن تعبیه شده میتوانید مقدار زیادی از وسایل خود را در آن نگهداری کنید.

مزایا مبل تختشو دو نفره مدل v22

  • قابلیت مونتاژ دسته ها و باکس مبل
  • به آسانی به تخت تبدیل می شود
  • تنوع در دوخت کفی مبل و پشت آن
  • فضای کمی اشغال میکند
  • رنج قیمتی متوسط
  • تشک مبل در حین تخت شو تا ( دولا ) نمیشود و این مورد طول عمر تشک را زیاد میکند
این مدل درصورت دلخواه مشتری امکان تغییر درعرض تشک از 140 به 160 را دارد و همچنین در این مدل امکان حذف دسته ها برای اشغال فضای کمتر نیز موجود است. در زیر سایز مدل V22 در عرض های 140 و 160 و همچنین مدل بدون دسته آن را مشاهده میکنید. V22 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. V20 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. V23M مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. V24 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد.

مبل تخت شو دو نفره مدل B22

این مدل از سری مبل های تخت شو دو نفره دارای نشیمن چهار نفره می باشد. در این مدل به صورت ریلی و راحتی به تخت خواب تبدیل میشود. در ادامه مطلب مزایا و همچنین عکس این مدل را میتوانید ببینید.

مزایای مبل تخت شو دو نفره مدل B22

  • تخت خواب دو نفره
  • نشیمن چهار نفره
  • دارای فضای باکس
  • قابلیت مونتاژ دسته ها
  • رنج قیمتی متوسط
B22 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد.

مبل تخت شو دو نفره مدل G25

این مدل از شیک ترین و جذاب ترین مدل های آرا سوفا می باشد که مشابه آن را در بازار ندیده اید. به راحتی به تخت تبدیل میشود دارای فضای باکس است و امکان نشیمن سه الی چهار نفره را فراهم میکند. از مزایای آن میتوان به :
  • دارای فضای باکس
  • تخت خواب دو نفره
  • سبک و قابل جا به جایی
  • بازشو به حالت ریلی
  • رنج قیمتی متوسط
اشاره داشت. در ادامه تصویر این مدل زیبا برای شما قرار داده شده است. G250 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. G2501 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. G25012 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد.

مبل دو نفره مدل UN22

این مدل از جدیدترین مدل های روز بازار مبلمان تخت شو است که دارای تشک مجزا برای خواب می باشد. مکانیزم های این مدل تماما وارداتی است، رنج قیمتی آن به دلیل داشتن تشک مجزا و مکانیزم های پیشرفته قدری بالاتر از سایر مدل ها است. از مزایا این مدل به تشک مجزا و قابلیت تعویض تشک میتوان اشاره کرد. un22 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد. un221 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد.

مبل تخت شو دو نفره مدل D22

این مدل به حالت ریلی به جلو آمده و به تخت خواب دو نفره تبدیل میشود. این مدل هم مانند مدل D11 دارای دسته با مکانیزم چند حالته است و در زیر آن هم فضای باکس بزرگی تعبیه شده است. رنج قیمتی این مدل متوسط است و میتواند گزینه مناسبی برای جایگزین کردن با تخت خواب های گران قیمت باشد. به طور خلاصه اگر بخواهید بدانید کدام مدل تخت شو دو نفره برای خرید به صرفه تر و کارآمدتر است با توجه به مطالب گفته شده درابتدا مدل V22 پیشنهاد میشود هم دارای فضای باکس است و هم به راحتی به تخت تبدیل شده و هم قابلیت دمونتاژ شدن دارد و همچنین مدل های مختلف برای انتخاب دسته وجود دارد و اینکه در صورت محدودیت فضا امکان حذف دسته ها مهیاست. شو D22 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد.

مبل ال تخت شو

مبل ال از جمله مبلمانی است که مناسب برای فضاهای محدود است، اگر خانه شما کوچک باشد و امکان گذاشتن یک ست کامل مبل را نداشته باشد میتوانید با خرید یک مبل ال تخت شو هم با مبلی زیبا خانه خود را دیزاین کرده باشید و هم دیگر مجبور به خرید تخت خواب نیستید و همچنین با توجه به باکسی در زیر اکثر مدل های مبل ال تخت شو وجود دارد در واقع شما یک کمد جا دار وسط پذیرایی خود دارید.
اگر فضای شما محدود باشد ما به شما مبل ال دراز کش را پیشنهاد میکنیم ولی اگر فضای بیشتری در اختیار دارید میتوانید ال گوشه دار هفت نفره را انتخاب نمایید. ولی اگر از مبل ال به عنوان مبل جلو تی وی استفاده میکنید و محدودیتی در فضا ندارید میتوانید ترکیب جذاب دو مدل ال درازکش و ال هفت نفره را انتخاب کنید که هم تمام زوایای منزل شما را پوشش می دهد و هم مناسب برای جلوی تی و ریلکس کردن است. مدل دیگری از مبل ال تخت شو آرا سوفا با نام ال برقی نیز موجود است که بسیار خاص و منحصر به فرد است. مبل ال برقی آرا سوفا این مبل ال دارای مکانیزم های برقی است و نشیمن آن به وسیله ی دکمه ای قابل تنظیم است و همچنین دارای پشت گردنی های چند حالته است که این ویژگی سبب میشود در هنگام استراحت و لم دادن به پشت، سر و گردن شما در حالت درستی قرار گیرد و دچار آسیب نشود. این کار جزو مبلمان ال گوشه دار است البته شما میتوانید با توجه به سلیقه و فضایی که دارید در تعداد و مدل آن تغییراتی جزئی اعمال کنید. از معایب این مدل میتوان به نداشتن باکس اشاره کرد و همچنین قیمت بالا. میتوانید با رفتن به مبل ال تختخواب شو تمام مدل های ال موجود در آرا سوفا را مشاهده نمایید.

ست مبل تخت خواب شو

اگر قصد خرید ست مبل راحتی دارید میتوانید از ست مبل راحتی تخت شو استفاده کنید. تمام مدل های موجود در آرا سوفا قابل سفارش به صورت ست هفت یا هشت نفره و حتی نیم ست هستند، در ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

ست مبل تخت خواب شو مدل S89NP

این ست از پر فروش ترین ست های تخت خواب شو آرا سوفا می باشد قابل سفارش در ست و نیم ست است. کاناپه آن دقیقا ویژگی های B19NP را دارد. از نظر رنج قیمتی جزو ست های قیمت مناسب به حساب می آید. از مزایا آن میتوان به داشتن فضای باکس هم برای کاناپه و هم تک نفره های آن اشاره کرد. ست مشابه به این مدل هم P89NP است با همین ویژگی های و مشخصات با این تفاوت که کاناپه آن مدل P19NP است. این مدل هم از نظر قیمتی جزو ست های اقتصادی و متوسط قرار دارد. 1 4 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد.

ست مبل تختشو VEST13

از جدیدترین مدل های موجود در آرا سوفا این ست جذاب است که قابل سفارش به صورت نیم ست هم است. این مدل در ست هفت نفره شامل یک کاناپه سه نفره و یک کاناپه دو نفره و دو تا یک نفره می باشد. مکانیزم این مدل به صورت پشتی چرخشی است در مزایای این مدل باید به راحتی و وزن سبک آن اشاره کرد. برای معایب آن هم میتوان به بدون باکس بودن و گران قیمتی آن اشاره داشت. Untitled 3 1 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد.

ست تخت شو مدل S-MAR

این ست در واقع ست مبل چستر تختخواب شو می باشد. در پشتی مبل از لمسه های زیاد و زیبا استفاده شده. مکانیزم آن به صورت عقب رو است. در واقع پشتی به عقب هل داده می شود و شرایط برای خواب یک نفر مهیا میشود. این مدل دارای ست هشت نفره و نیم ست قابل سفارش است. در ادامه عکس این مدل قرار داده شده است. Untitled 3 2 مبل تختخواب شو با توجه به سخت شدن معیشت و همچنین کوچک شدن خانه ها توجه و علاقه به سمت خرید و استفاده از وسایل چند کاره یا به اصطلاح چند منظوره زیاد شده است. وسایل چند منظوره به وسایلی میگویند که با پرداخت مبلغی مناسب با خرید یک وسیله میتواند چند کاربری متفاوت برای شما داشته باشد.

ست مبل تخت شو S-VEN

کاناپه این مدل دارای مکانیزم هم در دسته ها و هم در پشتی مبل است. قابل سفارش در ست هشت نفره است. از نظر رنج قیمتی جزو ست های گران قیمت به حساب می آید چرا که دارای مکانیزم های متعدد است. این مدل بدون باکس است. ست مبل تخت شو آرا سوفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *