دکوراسیون داخلی بیشترین تاثیر خودش را از مبلمان میگیرد. برای خرید مبل اولین قدم انتخاب سبک و مدل است، باید تصمیم بگیرید که میخواهید دکوراسیون داخلی خود را طبق چه سبکی جلو ببرید تا بتوانید انتخاب درستی در سبک مبلمان داشته باشید. در ادامه این مقاله قرار است شما با بازار مبل کرج، معرفی بزرگترین بازارهای مبل کرج + عکس و آدرس آشنا شوید تا بهترین خرید را داشته باشید.

انواع مبل:

انواع مدل ها شامل مبل کلاسیک، مبل استیل،مبل تختخواب شو، مبل راحتی، مبل چستر تختخواب شو و مبل ال تختخواب شو می باشد.

اگر در انتخاب سبک مبلمان مورد نظر شک دارید و نمیدانید چه مبلی را بیشتر علاقه دارید، بهترین راه رفتن به بازار مبل است که همه نوع مبلی را گرد هم آورده اند و تصمیم گیری را برای شما در مورد انتخاب سبک مبلمان راحت کرده است.

در اینجا قصد داریم بهترین بازار مبل کرج را به شما معرفی کنیم تا شما را در خرید مبل موردنظرتان یاری کرده باشیم.

بازار مبل بلوار کاج عظیمیه :

عظیمیه یا شهرک رسالت واقع در شمال شرق کرج به محله ای اعیان نشین کرج شناخته شده است.

این منطقه بدلیل قرار داشتن در دامنه های کوه های البرز دارای ناهمواری ها و سراشیبی های بیشتری نسبت به دیگر مناطق شهرستان کرج است.

این محله بدلیل دارا بودن چندین چشمه های طبیعی دائم و فاصله کمی که با رودخانه چالوس دارد از سال های سال مورد توجه قرار گرفته و در سال های اخیر به جمعیت آن افزوده شده است.

همچنین بدلیل قرار داشتن در دامنه کوه دارای آب و هوای مطلوبی بوده که به تدریج گردشگر های زیادی را به خود جذب کرده است.

جمعیت عظیمیه کرج تا قبل از دهه 90 بالغ بر 33000 نفر تخمین زده شده بود اما اکنون با مهاجرت های فراوان از نقاط مختلف به این منطقه جمعیتش بالغ بر  115000 نفر تخمین زده شده است. عظیمیه از محله های متوسط رو به بالای کرج محسوب می شود.

بازار مبل بلوار کاج واقع در عظیمیه کرج ناحیه نسبتا مرفع کرج فروشگاههای این منطقه تقریبا بزرگ هستند و مبلمان نسبتا با کیفیتی با قیمت های بالا نسبت به سایر مناطق کرج دارند . عمر این بازار تقریبا کمتر از 15 سال می باشد.

عظیمیه کرج

بازار مبل عظیمیه کرج

آدرس : کرج میدان آزادگان بلوار کاج

بازار مبل خیابان امیری کرج :

بازار مبل خیابان  امیری تقریبا در منطقه قدیمی و اصیل کرج می باشند این بازار مبل سابقه نسبتا طولانی نسبت به بازارهای مبل کرج دیگر دارد . مبلمان های این بازار نسبتا ارزان تر نسبت به بقیه بازار های کرج ولی کیفیت نسبتا پایین تری نسبت به بازارهای دیگر دارند.

خیابان امیری کرج

بازار مبل خیابان امیری

آدرس : کرج میدان کرج ، خ شهید بهشتی، خیابان امیری

بازار مبل رستاخیز گوهردشت :

بازار مبل رستاخیز گوهرشت این بازار کیفیت و قیمتهای مابین کاج عظیمیه و امیری کرج  دارند و از لحاظ سابقه بعد از خیابان امیری سابقه بالایی دارند ولی چند سال اخیر فروشگاههای مبلمان نسبت به گذشته بسیار کمتر شده و بخاطر هزینه های بالای اجاره تبدیل به فروشگاههای دیگری چون املاک شده اند.

خیابان رستاخیر کرج

بازار مبل رستاخیز

آدرس : کرج فاز 2 گوهردشت بلوار رستاخیز

بازار مبل گوهردشت بلوار مطهری :

یکی از بهترین جاهای کرج، محله گوهردشت است که جزو مناطق بالاشهر کرج محسوب می شود، آب و هوای خوبی دارد و همچنین از بافت شهری و تجاری مناسبی برخوردار است.

نام این منطقه در ابتدا رجایی شهر بود ، اما بعد از انقلاب به گوهردشت تغییر نام پیدا کرد.

ساکنین این منطقه بر اساس عادت همچنان نام قدیمی آن یعنی رجایی شهر را بکار میبرند.

حاج لطف الله ترقی ، صاحب گوهردشت، روزنامه‌نگاری که از مالکین بزرگ ایران در زمان شاه بود ، صاحب گوهردشت بود که در سال 1352 فوت کرد.

این محله در قبل از انقلاب از باغ و خانه‌های ویلایی تشکیل میشد، اما در سال‌های اخیر سبک خانه‌های گوهردشت از ویلایی به آپارتمان‌های مدرن تغییر کرده است.

بازار مبل گوهردشت کرج که عمده فروشگاه های این بازار نزدیک فلکه اول گوهردشت می باشند . قیمت ها و کیفیت های منسابتری نسبت به سایر بازارهای مبلمان کرج دارند از جمله برند هایی که در این بازار فعالیت میکنند برند کمجاچوب ، برند مبل آرا سوفا ،برند مبلیران ، برند ویستا و سایر برندهای معروف میباشند.

بازار مبل کرج گوهردشت

بازار مبل فلکه اول گوهردشت

آدرس : کرج فلکه اول گوهردشت ابتدای بلوار مطهری

خرید حضوری و آنلاین از آرا سوفا:

مجموعه آرا سوفا تولید کننده متنوع ترین مبلمان تختخواب شو می باشد که با داشتن 15 سال سابقه تولید به خوبی ذائقه و سلیقه مشتری را شناخته و نیازهای آن را با تولیدات خود تا حد زیادی رفع کرده و همچنان در صدد تولیدات جدید و بروز، مدل های روز در دنیا و صنعت مبلمان است.

آرا سوفا تاکنون بیش از 50 مدل متفاوت و زیبا تولید کرده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

در تولید مبلمان تختخواب شو متریال و مواد مصرفی در آن به خصوص اسکلت یا بدنه مبل اهمیت ویژه ای دارد چرا که در حالت تخت باید وزن بیشتری را متحمل شود.

از این رو آرا سوفا اسکلت مبلمان خود را از فلز بسیار با دوام تهیه می کند تا مبلمان خود از استحکام بالایی برخودردار باشند.

متریال مصرفی در تولید مبلمان آرا سوفا از بهترین مواد خارجی و داخلی هستند که با حساسیت خاص عوامل کنترل کیفیت کارخانه انتخاب و به کار برده می شوند.

شما با ورود به سایت آرا سوفا می توانید تمام محصولات آرا را ببینید و همچنین می توانید از امکانات دیگر سایت ما مثل تصویر سه بع

انه خودتان استفاده کنید.

همکاران ما در آرا سوفا در طول روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند هم میتوانید با شماره های موجود درسایت با ما تماس بگیرین یا در سایت در قسمت تماس با ما وارد شوید و شماره خود را قرار دهید تا همکاران ما درکوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *