خاکستری به عنوان یکی از رنگ های اصلی برای تزئین ظاهر شده است. یک رنگ خنثی بسیار جذاب که به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود.ظرافت، تطبیق پذیری و بی زمانی آن دلایل محبوبیت آن است. بنابراین، دانستن اینکه کدام رنگ ها با خاکستری ترکیب می شوند برای یافتن فرمول موفقیت ضروری است.رنگ های خنثی‌ دیگر، رنگ‌های تند و حتی متریال‌هایی با بافت گرم به شما کمک می‌کنند تا تمام برجسته‌ای را که شایسته آن است به آن بدهید.

ایده های ترکیب خاکستری با رنگ های دیگر

خاکستری با چه رنگ هایی ترکیب می شود؟

یکی از خوبی های رنگ خاکستری این است که می توان آن را با هر رنگ دیگری ترکیب کرد. این مزیت بزرگ خنثی هاست! البته اثر به دست آمده متفاوت است. رنگ‌های پر جنب و جوش مانند قرمز یا فیروزه‌ای آن را کمتر جدی می‌کنند و رنگ‌های گرم مانند خردلی نور را به ارمغان می‌آورند. اما با بقیه خنثی ها نیز جفت شدن بسیار خوبی ایجاد می کند.

ایده های جذاب برای ترکیب با خاکستری

ایده های جذاب برای ترکیب با خاکستری

خاکستری با رنگ های زمینی بسیار خوب می شود

یکی از راه‌های دریافت گرمای بیشتر، ترکیب خاکستری با رنگ‌های خاکی است. خردلی، ماسه‌ای یا شتری رنگ‌هایی هستند که با خاکستری، چه در روشن‌ترین و چه در تیره‌ترین رنگ‌های آن، به خوبی هماهنگ می‌شوند. و این است که این رنگ های طبیعت به دادن کمی گرما کمک می کند. می‌توانید آن‌ها را با حرکات کوچک، مانند روکش کوسن یا عناصر دیگر، مانند سبدهای فیبر طبیعی، اضافه کنید.

el gris combina muy bien con el مبل تختخواب شو خاکستری به عنوان یکی از رنگ های اصلی برای تزئین ظاهر شده است. یک رنگ خنثی بسیار جذاب که به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود.ظرافت، تطبیق پذیری و بی زمانی آن دلایل محبوبیت آن است. بنابراین، دانستن اینکه کدام رنگ ها با خاکستری ترکیب می شوند برای یافتن فرمول موفقیت ضروری است.رنگ های خنثی‌ دیگر، رنگ‌های تند و حتی متریال‌هایی با بافت گرم به شما کمک می‌کنند تا تمام برجسته‌ای را که شایسته آن است به آن بدهید.

ترکیب خاکستری و سیاه پیچیده است

در میان رنگ هایی که به خوبی با خاکستری ست می شوند، مشکی گزینه ای ظریف و جاودانه است. البته نمی تواند هر خاکستری باشد. باید خاکستری متوسط ​​و رنگ مشکی بسیار کنترل شده باشد. اینجا صندلی ها و پرده ها هستند. ما همچنین باید اطمینان حاصل کنیم که نتیجه خیلی سرد نباشد، به همین دلیل آنها یک چوب طبیعی یا مدرن اضافه کردند، به همین دلیل ما صندلی های کلاسیک را حفظ می کنیم.

خاکستری با خاکستری مدرن است

یک نتیجه بسیار شهری، حتی نیویورک. استفاده از سایه های مختلف در یک محدوده موفقیت آمیز است. اگر بیش از دو سایه اضافه کنیم، ایمن می شود. و اگر به تازگی آن را با لوازم جانبی کروم گرد کرده باشیم.

gris con gris queda مبل تختخواب شو خاکستری به عنوان یکی از رنگ های اصلی برای تزئین ظاهر شده است. یک رنگ خنثی بسیار جذاب که به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود.ظرافت، تطبیق پذیری و بی زمانی آن دلایل محبوبیت آن است. بنابراین، دانستن اینکه کدام رنگ ها با خاکستری ترکیب می شوند برای یافتن فرمول موفقیت ضروری است.رنگ های خنثی‌ دیگر، رنگ‌های تند و حتی متریال‌هایی با بافت گرم به شما کمک می‌کنند تا تمام برجسته‌ای را که شایسته آن است به آن بدهید.

خاکستری تیره و سفید: تضاد فعلی بیشتر

جالب است که ترکیب خاکستری تیره با سفید چقدر می تواند روشن باشد. گویی مرد سفید قدرتش را چند برابر کرد. نتیجه مدرن است. و یک گزینه محدود نیست، اما می تواند در هر اتاقی، از آشپزخانه، از طریق اتاق نشیمن (این از خانه جدید طراح داخلی پائولا دوارته) تا اتاق خواب استفاده شود.

ترکیب خاکستری و سفید

ترکیب خاکستری و سفید

خاکستری و قرمز، یک زوج همسان

اگر می خواهید خاکستری را زنده کنید، هیچ چیز مانند ترکیب آن با هر تن گرمی وجود ندارد. قرمز برای آن مناسب است. می توانید آن را از طریق کوسن های صاف و طرح دار اضافه کنید. برای اینکه نور بیشتری به آن ببخشید، بهتر است اینها رنگ های روشن دیگری مانند بژ یا سفید داشته باشند.

gris y rojo una pareja bien مبل تختخواب شو خاکستری به عنوان یکی از رنگ های اصلی برای تزئین ظاهر شده است. یک رنگ خنثی بسیار جذاب که به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود.ظرافت، تطبیق پذیری و بی زمانی آن دلایل محبوبیت آن است. بنابراین، دانستن اینکه کدام رنگ ها با خاکستری ترکیب می شوند برای یافتن فرمول موفقیت ضروری است.رنگ های خنثی‌ دیگر، رنگ‌های تند و حتی متریال‌هایی با بافت گرم به شما کمک می‌کنند تا تمام برجسته‌ای را که شایسته آن است به آن بدهید.

خاکستری به خوبی با سرخابی ترکیب می شود

رنگ دیگری که کاملا با خاکستری ترکیب می شود، رنگ سرخابی یا شرابی است. این به گرما بخشیدن به خاکستری کمک می کند، اما نه تنها این، بلکه ظاهری زیباتر و مدرن تر نیز ارائه می دهد. برای اینکه این ترکیب تمام نور را نخورد، آنها را با رنگ های روشن مانند سفید یا بژ همراه کنید.

خردل با خاکستری تیره ایده آل است

خردلی رنگی است که به خوبی با خاکستری ترکیب می شود. همچنین با تاریکی! اگر می ترسید که نیروی تزئینی آن نور را از بین ببرد و فضا را کوتوله کند، خردل با این اثر مقابله می کند.

el mostaza queda ideal con el gris مبل تختخواب شو خاکستری به عنوان یکی از رنگ های اصلی برای تزئین ظاهر شده است. یک رنگ خنثی بسیار جذاب که به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود.ظرافت، تطبیق پذیری و بی زمانی آن دلایل محبوبیت آن است. بنابراین، دانستن اینکه کدام رنگ ها با خاکستری ترکیب می شوند برای یافتن فرمول موفقیت ضروری است.رنگ های خنثی‌ دیگر، رنگ‌های تند و حتی متریال‌هایی با بافت گرم به شما کمک می‌کنند تا تمام برجسته‌ای را که شایسته آن است به آن بدهید.

خاکستری تیره و فیروزه ای

یکی دیگر از ترکیب های خاکستری و آبی، هرچند با شدت های متفاوت، این است. خاکستری تیره با ته رنگ گرم و در دوزهای زیاد می تواند از فیروزه ای، آکوامارین و هر رنگ سردی بین سبز و آبی استفاده کند. در این اتاق، رنگ فیروزه ای رنگ قفسه کتاب و مبل را از بین می برد و آن را به فضایی گرم و با ظاهری تازه و حتی تابستانی تبدیل می کند.

refrescante y luminoso con azul 00000000 230205140123 801x1200 1 مبل تختخواب شو خاکستری به عنوان یکی از رنگ های اصلی برای تزئین ظاهر شده است. یک رنگ خنثی بسیار جذاب که به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود.ظرافت، تطبیق پذیری و بی زمانی آن دلایل محبوبیت آن است. بنابراین، دانستن اینکه کدام رنگ ها با خاکستری ترکیب می شوند برای یافتن فرمول موفقیت ضروری است.رنگ های خنثی‌ دیگر، رنگ‌های تند و حتی متریال‌هایی با بافت گرم به شما کمک می‌کنند تا تمام برجسته‌ای را که شایسته آن است به آن بدهید.

خاکستری با صورتی: گرم و پیچیده

وقتی رنگ خاکستری روشن را انتخاب می کنیم، مزایا و معایب رنگ های خنثی مانند سفید و بژ را می یابیم که به رنگ متضاد نیاز دارند تا کدر نشوند. در اینجا می بینیم که ترکیب خاکستری با مواد صورتی و گرم مانند چوب چقدر خوب است.

gris con rosa calido y مبل تختخواب شو خاکستری به عنوان یکی از رنگ های اصلی برای تزئین ظاهر شده است. یک رنگ خنثی بسیار جذاب که به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود.ظرافت، تطبیق پذیری و بی زمانی آن دلایل محبوبیت آن است. بنابراین، دانستن اینکه کدام رنگ ها با خاکستری ترکیب می شوند برای یافتن فرمول موفقیت ضروری است.رنگ های خنثی‌ دیگر، رنگ‌های تند و حتی متریال‌هایی با بافت گرم به شما کمک می‌کنند تا تمام برجسته‌ای را که شایسته آن است به آن بدهید.

منبع: https://www.elmueble.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *