مبل تختخواب شو یا Sofa bed یک نوع مبل است که قابلیت تبدیل شدن به تخت را دارد. این مبل با قابلیت تبدیل به تخت، می‌تواند به عنوان یک گزینه کارآمد برای مبلمان خانگی باشد. در طول روز، این مبل به عنوان یک مبل نرم و راحت مورد استفاده قرار می‌گیرد، و در شب می‌توان آن را به تخت تبدیل کرد تا برای استفاده به عنوان یک تخت خواب به کار گرفته شود. این نوع مبل، در فضاهای کوچک و محدود، به دلیل صرفه‌جویی در فضا و چند منظوره بودن آن، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. مبل تختخواب شو در انواع مختلف طراحی و با انواع مواد مختلف تولید می‌شود.

مبل تختخواب شامل دو بخش اصلی است: مبل و تختخواب است. این نوع مبل به صورت قابل تبدیل به تختخواب طراحی شده است، بنابراین شما می‌توانید آن را به عنوان یک مبل برای نشستن در طول روز و همچنین به عنوان یک تختخواب برای خواب در شب استفاده کنید.

همانطور که با مبلمان تختخواب شو آشنایی و شناخت کافی دارین این دست از مبلمان به عنوان مبلمان چند منظوره و یا مبلمان با کاربری متفاوت شناخته میشوند. برند آرا سوفا با سابقه 18 سال تولید و صادرات مستمر انواع مبل تختخواب شو دارای بیشترین تنوع در تولید مبلمان تختخوابشو است.

این شرکت انواع مبلمان راحتی و کاناپه های تختشو را تولید کرده که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند در این مقاله قصد داریم انواع مبل تخت خواب شو باکس دار آرا سوفا را برای شما معرفی نماییم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مبل ال تختخواب شو باکس دار

مبل ال تختخواب شو باکس دار

اکثر مبلمان تختخواب شو تولیدی در آرا سوفا دارای فضای باکس یا کمد مانندی در زیر فضای نشیمن خود هستند که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید بسیاری از وسایل خود که فضایی برای نگهداری آنها ندارید را در آن جا قرار دهید.

این مزیت مبلمان تختخواب شو بسیار مناسب خانه هایی با فضای کوچک هستند و فضای ذخیره سازی بیشتر به شما میدهند. در آرا سوفا بیش از 70 مدل مختلف از انواع مبلمان تختخواب شو وجود دارد که میتوان گفت بالای 80% از مدل های موجود در این فروشگاه دارای فضای باکس هستند. در ادامه 3 مدل از مبلمان تختخواب شو آرا سوفا را خواهید دید که دارای فضای باکس در زیر نشیمن هستند و نحوه باز و بسته شدن هر کدام را برایتان قرار داده ایم.

راهنمای خرید مبل تخت شو کامل و کاربردی + فیلم

مدل v از جمله مدل هایی است که دارای فضای باکس بزرگ در زیر نشیمن است. این مدل دارای ابعاد مختلف و در مدل های یک نفره و دو نفره و حتی بدون دسته تولید میشود.

کاناپه تختخواب شو باکس دار آرا سوفا

کاناپه تختخواب شو در حالت مبل امکان نشیمن 3 الی 4 نفره را برای شما ممکن می سازند و در حالت تخت خواب هم به تختخواب یک نفره مبدل میشوند.

این مدل ها هم دارای فضای باکس در زیر نشیمن هستند. در ادامه فیلم باز و بسته شدن کاناپه تخت شو آرا سوفا که بسیار پر فروش و محبوب است را قرار داده ایم.

مبل دو نفره تخت خواب شو باکس دار

مبل های تختخواب شو این امکان را دارند که هم به تختخواب دو نفره تبدیل شوند و هم به تخت خواب یک نفره، در مدل های مبل تخت خواب شو دو نفره هم بیشتر مدل ها دارای فضای باکس هستند از محبوب ترین و پر فروش ترین مدل های دو نفره آرا سوفا میتوان به مدل v22  و b22 و g25 اشاره کرد. در ادامه فیلمی از باز و بسته شدن و دسترسی به فشای باکس مدل g25 خواهید دید.

برای دیدن باقی مدل های مبل تختخواب شو باکس دار میتوانید به انواع مبل تخت خواب شو آرا سوفا مراجعه نمایید و فیلم هر محصول همراه با مشخصات آن را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *