وقتی حرف از خرید مبل میشود امکان ندارد ذهن شما به سمت مبل ال نرود. مبلمان ال همیشه مدرن بوده و زیبایی خیره کننده و طرفداران خود را دارند. ظرافت و راحتی و کمجا بودن مبلمان ال باعث شده تا این سبک از مبلمان همیشه محبوب بوده و جزء گزینه های خرید قرار بگیرند.

اگر به ویژگی های محبوب کننده مبل ال که در بالا گفته شد، تختخواب شو بودن را اضافه کنیم بدون شک مبل ال انتخاب اول و آخر خیلی از خانه ها به خصوص خانه های کوچک و با فضای محدود خواهد شد.
مبل L تخت شو مدل L27NEW آرا سوفا

مبل L تخت شو مدل L27NEW آرا سوفا

مبل ال تختخواب شو سبکی از مبلمان ال است که در زیر نشیمن فضای ذخیره سازی یا کمد مانندی دارد و میتوان از آن به عنوان جایی مخفی برای پنهان کردن وسایل اضافی استفاده کرد همچنین مبل ال تختخواب شو قابلیت تبدیل شدن به تخت خوابی راحت دارد، در واقع این ویژگی مبل ال تختخوابشو است که آن را با بقیه مبلمان این سبکی متمایز کرده و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده.

در اینجا میخواهیم مبل ال تختخواب شو آرا سوفا را مورد بررسی قرار داده و مزایا و معایب آن را بازگو کنیم؛ پس اگر از طرفداران مبل ال هستید حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

مبل تخت شو ال L مدل L28

مبل ال تختخواب شو آرا سوفا مانند بقیه مدل های مبل تختخواب شو تولیدی این برند از استراکچر تماما فلزی سبک صنعتی بهره برده اند که علاوه بر بالا رفتن طول عمر مفید، قابل جابه جایی و سبک هستند.

شرکت آرا سوفا در تولید مبلمان خود از فلز استفاده میکند به چند دلیل؛

مهم ترین دلیل برای استفاده از فلز در تولید مبلمان آرا سوفا بالا بردن طول عمر مبل است. با استفاده از استراکچر فلزی مبلمان آرا سوفا بالای 20 سال عمر خواهند کرد بدون کوچیک ترین خرابی.

 
مورد بعدی برای استفاده از استراکچر فلزی در مبلمان آرا سوفا بالا بردن تحمل وزن مبل ال.

انواع مبل تختخواب شو به جهت تخت شو بودنشان باید وزن بیشتری تحمل کنند. از این رو آرا سوفا نه تنها اسکلت اصلی مبلمان را از فلز سبک صنعتی ساخته بلکه تمام مش کاری های داخلی مبل را نیز از شبکه های توری فلزی با جوش co2 به هم متصل کرده است.

شاید برایتان جالب باشد: راهنمای خرید مبل ال + عکس

مورد بعدی برای استفاده از اسکلت آهنی در تولید مبل آرا صرفه جویی در چوب است. روزانه بالای هزاران درخت برای تولید منسوجات جوبی به خصوص مبلمان از بین میروند که این مورد به شدت سیب به محیط زیست میرساند.

از دیگر مزایای مبل ال تختخواب شو آرا سوفا میتوان به تشک کاملا طبی برند یورتان اشاره کرد. با این امکان با خوابیدن و دراز کشیدن روی مبل نگران گرفتگی عضلات کمر و گردن نباشید چراکه تشک های استفاده شده در مبلمان آرا سوفا کاملا طبی هستند، حتی میتوان بعد از عمل جراحی نیز برای سپری کردن دوران نقاهت از مبلمان آرا سوفا استفاده کرد.

مبل ال تختخواب و باکس دار

مبل ال تختخواب و باکس دار آرا سوفا جدید و مدرن

شما به فضای ذخیره بیشتر احتیاج ندارید؟

همه آدم ها وسایلی دارند که نه میتوانند از آنها دل بکنند و بیرون بیاندازند و نه جای مناسبی برای آن پیدا میکنند، در زیر اکثر مبلمان ال تختخواب شو آرا سوفا فضای باکس بزرگ و سر تا سری وجود دارد که میتواند کمدی مخفی دقیقا در پذیرایی شما باشد. این یک امکان بینظیر است.

فکر کنید خانه ای کوچک دارید که خیلیی دست شما برای دکوراسیون کردن آن باز نسیت و فقط میتوانید یک دست مبل ظریف و ساده برای آن تهیه کنید و یا از مبل ال استفاده کنید تا شاید فضا بیشتری داشته باشید. بااین حال به نظر شما بهتر است از مبل ال تختخواب شو استفاده کرد که علاوه بر کم جا بودن فضای ذخیره سازی هم به شما میدهد و شما را از بابت خرید تختخواب و وسایل پر هزینه مثل تشک و ست روتختی و … راحت میکند یا از مبل ال معمولی استفاده کرد؟

 
مبلمان ال تختخواب شو آرا سوفا را میتوانید با هر رنگ و مدل و پارچه ای سفارش داده و خانه خود را دلنشین تر دیزاین کنید.

اگر شما تجربه خرید مبل ال تخت شو از آرا سوفا دارید حتما از مزایا و معایب آن ها برای ما بگویید تا ایرادات را رفع کرده و با کمک شما قدم به جلو برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *