امروزه که بسیاری از خانه ها به شکل منسجم در دل هم فرو رفته و سایز و اندازه یشان کوچک شده و معمولا خانه هایمان را به همان قوطی کبریت تشبیه میکنیم .این امر سبب شد تا طراحان داخلی را به فکر فرو دارد که در فضای کوچک خانه ها و طبق نیاز مردم ،دست به کار شوند و طراحی ها را به سمتی سوق دهند که هم زیبا وشکیل باشد و هم در خانه های کوچکمان طبق نیازهای امروزه طراحی و ساخته شده و به صورت یک امکانات خیلی مهم در خانه های ما جا گرفته اند . در این مقاله با هم کاربرد مبل تخت شو را در مکانها و موقعیت های مختلف میخوانیم.

انواع مبل تخت خواب شو با کیفیت

انواع مبل تخت خواب شو با کیفیت

یکی از این امکانات مبلمانی هستند که در صورت نیاز به تختخوابی راحت تبدیل میشود که میتواند هم جای کمی بگیرد و هم نیاز ما را به وسیله های کاربردی درمنازل و حتی محیط کار رفع کند.

مبل تختخواب شو میتواند بسیار برای ما مزید داشته باشد در همه مکانها برای ما کاربرد دارد و از نظر انتخاب بین تخت و مبلمان تختخواب شو معمولا اگر شناخت کافی روی این مدل داشته باشیم میتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم .

برای این امر کافیست کمی اطلاعات خود را در این زمینه بالا تر ببریم و از ابتدا بدانیم که کارایی هردوی اینها چیست ؟

همه ما مدتهاست که با تختخواب آشنا هستیم و کاربرد آن را به خوبی میشناسیم یک تخته مربع و یا مستعطیل شکل که معمولا ابعادش یک و نیم در دو است ،در شکل ها و مدلهای مختلف چوبی و فلزی که آنها هم خود طرح ها و چوب ها و رنگهای مختلفی دارد که معمولا دوتا تخته زیر تشک جای میگیرد و بعد تشک و بعداز آن روتختی و غیره …

مبل راحتی تخت شو

مبل راحتی تخت شو

معمولا این پروسه برای ما هزینه ای گزاف خواهد داشت و معمولا فضای بسیاربیشتری رو خواهد گرفت که در خانه های کوچک امروزی برای ما تبدیل به یک معضل شده است .

حال میرویم سراغ اینکه بدانیم مبلمان و یا کاناپه تختخواب شو چیست و کارایی آن چگونه است و اصلا بدانیم بهترین نوع مبلمان تختخواب شو کدام است ؟

ما سعی خود را در اینجا برآن داشته ایم تا به تمامی سوالهای شما پاسخ دهیم .

جهت پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.

کاناپه راحتی تخت شو

اولین قدم برای شناخت مبلمان تختخواب شو این است که بدانیم که این نوع مبلمان با چه وسیله ای به تختخواب مبدل میشود ؟

جواب این را اینطور میشود داد که مبلمان تختخواب شو با وسیله هایی به نام مکانیزم به تختخواب مبدل میشود که تولیدکنندگان قوی در ایران این کار را با ادعا انجام میدهند و به جرات میشه گفت که در کار خود بهترین هستند آنها بهترین مکانیزم ها را از کشورهای ترکیه وارد میکنند و به مشتریان خود قول این را میدهند که این نوع مکانیزم برایشان سالها کار میکند و با مشکل هم برنمیخورد و خدا رو شکر در این زمینه گروه تولید کننده آرا سوفا در ایران پیشتاز هستند.

نمونه مکانیزم استفاده شده در مبل های تولیدی برند آرا سوفا

نمونه مکانیزم استفاده شده در مبل های تولیدی برند آرا سوفا

مبلمانی که به راحتی تختخواب میشود برای مشتری بسیار حائز اهمیت است اما مورد دیگری که برای او اهمیت بسیار دارد این است که این مبلمان از مقاومت بالایی برخوردار باشد و چون کارایی او دوبرابر مبلمان تنها و یا تختخواب است و به تنهایی دوکار را برای مشتریان و طرفدارانش انجام میدهد  بتواند سالها مقاومت کند و باز هم تولید کنندگان آرا سوفا هستند که میتوانیم بگوییم که در این عرصه هم قدرتمند هستند و فکر همه جا را کرده اند .

آنها سازه های فلزی را جای گزین سازه های چوبی و ضعیف کرده اند این کار هم زمان بیشتری را میطلبد و هم هزینه بیشتری نیاز است اما این گروه تولید کننده و مبتکر این زمان و هزینه را با جان و دل خریده اند تا بتوانند دل مشتریان خود را به دست بیاورند .

urun kontes koltuk takimi 31 مبل تختخواب شو امروزه که بسیاری از خانه ها به شکل منسجم در دل هم فرو رفته و سایز و اندازه یشان کوچک شده و معمولا خانه هایمان را به همان قوطی کبریت تشبیه میکنیم .این امر سبب شد تا طراحان داخلی را به فکر فرو دارد که در فضای کوچک خانه ها و طبق نیاز مردم ،دست به کار شوند و طراحی ها را به سمتی سوق دهند که هم زیبا وشکیل باشد و هم در خانه های کوچکمان طبق نیازهای امروزه طراحی و ساخته شده و به صورت یک امکانات خیلی مهم در خانه های ما جا گرفته اند . در این مقاله با هم کاربرد مبل تخت شو را در مکانها و موقعیت های مختلف میخوانیم.

بسیاری از ما به علت کمبود جا و فضای کافی مجبور میشویم تا بسیاری از وسایل اضافی منزلمان را زیر تخت پنهان کنیم که در این صورت زیر تختخوابهای شیک و مجللمان انباریی پنهان است که خودمان از بودنش در عذاب هستیم .

مبلمان تختخواب شوی آرا سوفا با طرحی بسیار شیک و شکیل این مشکل مارو هم حل کرده و به این معضل هم فکر کرده و زیر تمام مبلمان های خود یک باکس وسیعی برای پنهان کردن وسایل ما تعبیه کرده اند. نمونه هایی از بهترین مبل های تخت شو خارجی را میتوایند در سایت آمازون مشاهده کنید. که اغلب آن ها این باکس بی نظیر را در زیر مبل ندارند.

نمونه فضای باکس در زیر نشیمن مبل های تخت شو برند آرا سوفا

نمونه فضای باکس در زیر نشیمن مبل های تخت شو برند آرا سوفا

حالا که تقریبا متوجه تفاوتهای شایان واساسی تختخواب با مبلمان تختخواب شو شدیم باید بدانیم که کاربردها این نوع مبلمان در کجا و چگونه است ؟

ما در اینجا به چند از این کاربردها اشاره و شما رو با این کاربردها آشنا میکنیم.

کاربرد های مبل تخت شو ( تختخواب شو ):

  • آیا تا به حال اتاقک های نگهبانی را دیده اید؟یکی از مکانهایی که میتوان در آن براحتی از مبلمان تختخواب شو استفاده کرد در اتاقک های کوچک نگهبانی است که براحتی هم میتوان در روی مبلش چایی گرمی نوشید و خستگی از تن به در کرد و هم در زمانهای استراحت به تختی مبدل شود و به راحتی در این مکان کوچک جا بگیرد.
  • برای کسانی که از سالمندی درخانه پرستاری میکنند ،گذاشتن یک تخت بزرگ در پذیرایی خانه که دائم میهمانان برای عیادت می آیند مشکل است ولی با این نوع مبلمان این مشکل هم آسان شده است.
  • در ابتدا گفتیم که خانه ها کوچکتر از قبل شده اند و همه میدانیم که هر کدام از فرزندان ما توقعاتی از ما دارند در خانه های کوچک ما با اتاق خوابهای کوچکتر اگر برای دوفرزند دلبندتان تصمیم به خریداری دو تخت هستید و میدانید که اگر دو تخت در آنجا جا دهید دیگر حرکت به طور معمول در آنجا مشکل میشود پیشنهاد خوبیست که دو مبل تختخواب شو خریداری کنید که فضای اتاق آنها در طول روز برای بازی و درس خواندن بیشتر باشد .

Untitled 1 1 مبل تختخواب شو امروزه که بسیاری از خانه ها به شکل منسجم در دل هم فرو رفته و سایز و اندازه یشان کوچک شده و معمولا خانه هایمان را به همان قوطی کبریت تشبیه میکنیم .این امر سبب شد تا طراحان داخلی را به فکر فرو دارد که در فضای کوچک خانه ها و طبق نیاز مردم ،دست به کار شوند و طراحی ها را به سمتی سوق دهند که هم زیبا وشکیل باشد و هم در خانه های کوچکمان طبق نیازهای امروزه طراحی و ساخته شده و به صورت یک امکانات خیلی مهم در خانه های ما جا گرفته اند . در این مقاله با هم کاربرد مبل تخت شو را در مکانها و موقعیت های مختلف میخوانیم.

  • برای خانه هایمان در شهرهای دیگر،برخی ازمردم هستند که در شهرهای دیگری جز شهری که در آن به طور معمول زندگی میکنند خانه ای برای تفریح خود خریداری کرده اند ،گاه کوچک و گاه بزرگ اما به فکر این هستند که از هزینه های خود کم کرده و دیگر هزینه تشک و روتختی را از آمار خریدشان حذف کنند و یکی دیگر از دلایلشان نبود آنها در منزل است گاهی هم برای میهمانانشان در اتاقی دیگر نیاز به مبلمانی دارند که در صورت امکان به تخت تبدیل شود.
  • امروزه به علت پیشرفت تکنولوژی و نیاز مردم برای پیشرفت و تقاضای 24ساعته برای دریافت خدمات، بسیاری از ما مجبور به کار کردن بیشتر هستیم و بیشتر زمان از روزمان را درمحل کارمان هستیم .این زمان طولانی میتواند مغز ما را بسیار خسته کند که استفاده از مبلمان تختخواب شو میتواند این اجازه را به ما دهد تا ما در محل کار هم بتوانیم استراحت کوتاهی داشته باشیم .
  • خیلی از مردم هستند که به علت گزاف بودن هزینه ها محل کار خود را به محل زندگی تبدیل کرده اند که در این محلها گذاشتن تختخواب اصلا جلوه زیبایی ندارد اما براحتی میتوانیم از این نوع مبلمان تختخواب شو برای محل کاری که محل زندگی هم هست استفاده کرد.
  • bogato sofa 5 مبل تختخواب شو امروزه که بسیاری از خانه ها به شکل منسجم در دل هم فرو رفته و سایز و اندازه یشان کوچک شده و معمولا خانه هایمان را به همان قوطی کبریت تشبیه میکنیم .این امر سبب شد تا طراحان داخلی را به فکر فرو دارد که در فضای کوچک خانه ها و طبق نیاز مردم ،دست به کار شوند و طراحی ها را به سمتی سوق دهند که هم زیبا وشکیل باشد و هم در خانه های کوچکمان طبق نیازهای امروزه طراحی و ساخته شده و به صورت یک امکانات خیلی مهم در خانه های ما جا گرفته اند . در این مقاله با هم کاربرد مبل تخت شو را در مکانها و موقعیت های مختلف میخوانیم.برخی از ماهم که فاصله زیادی از منزل تا محل کارمان داریم و میدانیم در وقت استراحتمان در وسط روز،رفتن به منزل به صرفه نیست و در محل کارمان هم محلی را برای استراحت پیدا نمیکنیم میتواند مانند یک ناجی عمل کند و بدون اینکه از محل کارتان دور شوید جای مناسبی را برای خواب شما فراهم کند.
  • در دفتر پزشکانی مانند روانشناسان که همیشه کنج اتاق خود یک تخت برای ریلکس کردن بیمار دارند و همه ما از دیدن آن تخت وحشت داریم که نکند آنقدر بیماری روحی ام حاد باشد که دکتر مرا به خوابیدن و ریلکس کردن روح در آنجا دعوت کند؟

میتواند پیشنهاد خوبی باشد چون به محض اینکه چشم، مبلمانی رو که به تختخواب تبدیل میشود را ببیند مطمئنا مغز بیمار را به آن سمت سوق میدهد و مغز گول میخورد و فکر بیمار از بیماریش دور خواهد شد و ترسش خواهد ریخت.

bogato sofa 6 مبل تختخواب شو امروزه که بسیاری از خانه ها به شکل منسجم در دل هم فرو رفته و سایز و اندازه یشان کوچک شده و معمولا خانه هایمان را به همان قوطی کبریت تشبیه میکنیم .این امر سبب شد تا طراحان داخلی را به فکر فرو دارد که در فضای کوچک خانه ها و طبق نیاز مردم ،دست به کار شوند و طراحی ها را به سمتی سوق دهند که هم زیبا وشکیل باشد و هم در خانه های کوچکمان طبق نیازهای امروزه طراحی و ساخته شده و به صورت یک امکانات خیلی مهم در خانه های ما جا گرفته اند . در این مقاله با هم کاربرد مبل تخت شو را در مکانها و موقعیت های مختلف میخوانیم.

  • مسافر خانه ها معمولا مکانی هستند که یک اتاق کوچک دارد و همین باعث شده تا خیلی در سفرهایمان دلمان نمیخواهد که در آن مستقر شده و سفرمان را در آنجا بگذرانیم اما به دلیل پایین بودن بودجه ها گاهی به بودنش دلخوشیم اتاق کوچکی که بیشترین فضای اتاق را تخت کنار اتاق گرفته.

پیشنهاد ما به صاحبان مسافر خانه ها استفاده از مبلمان تختخواب شو است که مسافرخانه و میهمان خانه آنها را دلباز و قطعا پر طرفدار خواهد کرد .

urun kontes koltuk takimi 31 1 مبل تختخواب شو امروزه که بسیاری از خانه ها به شکل منسجم در دل هم فرو رفته و سایز و اندازه یشان کوچک شده و معمولا خانه هایمان را به همان قوطی کبریت تشبیه میکنیم .این امر سبب شد تا طراحان داخلی را به فکر فرو دارد که در فضای کوچک خانه ها و طبق نیاز مردم ،دست به کار شوند و طراحی ها را به سمتی سوق دهند که هم زیبا وشکیل باشد و هم در خانه های کوچکمان طبق نیازهای امروزه طراحی و ساخته شده و به صورت یک امکانات خیلی مهم در خانه های ما جا گرفته اند . در این مقاله با هم کاربرد مبل تخت شو را در مکانها و موقعیت های مختلف میخوانیم.

  • از مبلمان تختخواب شو در بسیاری از کامیون باکس های بزرگ که به شکل خانه هم در آورده شدند و بیشتر طرفدارانش جهان گردهایی که به سفرهای طولانی مدت میروند آنها در ماشین های غول پیکر خود برای گردشگرها و جهان گردها خانه ای ساخته اند تا در سفرهای طولانی مدت احساس خستگی نکنند ولی مشکل اینجاست که آنها فضای کافی برای همه امکانات یک خانه را ندارند و باید از هر فضا به بهترین شکل ممکن استفاده کنند که مبلمان تختخواب شو یکی از مبلمان محبوب آنهاست و دل این طراحان و سازندگان این نوع ماشین ها جا باز کرده است .
  • یکی دیگر از فضاهایی که میتوان از مبلمان تختخواب شو استفاده کرد کانکس های نگهبانی هم در ساختمان سازی ها و هم کانکس های پلیس است به علت کوچک بودن فضا میتوان با استفاده از این مبلمان فضای بیشتری را هم به نشیمن و هم به اتاق خواب تبدیل کرد.
  • یکی دیگر از کاربردهای این نوع از مبلمان را میتوان در اتاق انتظار پزشکان استفاده کرد در مطب پزشکان معمولا بیمارانی رفت و آمد میکنند که بیشتر آنها وضعیت جسمانی خوبی ندارند و نمیتوان آنها را الویت بندی کرد و به اتاق پزشک فرستاد این انتظار گاهی برای بیمار مرگ آور است و نشستن در اتاق انتظار برایش زجر آور خواهد بود در این مواقع معمولا تمام تختهای مطب هم بیمارانی دارند که در حال تزریق سرم و آمپول هستند و امکان خوابیدن بیمار روی تخت ها هم نیست اگر در اتاق انتظار هم تخت تعبیه شود میتواند بسیار فضا را بگیرد پس بهترین انتخاب میتواند یک مبل تختخواب شو باشد تا بیمار به راحتی در اتاق انتظار و تا نوبت خود بروی تخت استراحت کند. Untitled 6 مبل تختخواب شو امروزه که بسیاری از خانه ها به شکل منسجم در دل هم فرو رفته و سایز و اندازه یشان کوچک شده و معمولا خانه هایمان را به همان قوطی کبریت تشبیه میکنیم .این امر سبب شد تا طراحان داخلی را به فکر فرو دارد که در فضای کوچک خانه ها و طبق نیاز مردم ،دست به کار شوند و طراحی ها را به سمتی سوق دهند که هم زیبا وشکیل باشد و هم در خانه های کوچکمان طبق نیازهای امروزه طراحی و ساخته شده و به صورت یک امکانات خیلی مهم در خانه های ما جا گرفته اند . در این مقاله با هم کاربرد مبل تخت شو را در مکانها و موقعیت های مختلف میخوانیم.
  • در آتلیه های عکاسی هم میتوان براحتی از این نوع مبلمان استفاده کرد در آتلیه ها همیشه کمبود جا بوده و همه هنرمندان عکاس سعی خود را میکنند تا در یک اتاق تمام دکورخود را پیاده کنند و گاهی در عکاسی دست و پای آنها را بند میکند فکر کنید یک مبل کودک، یک تخت کودک، یک مبل بزرگ و یک تخت بزرگ،وای این همه وسیله همه میتوانند کل فضا را پرکنند اما مبلمان تختخواب شو حتی اگر یک مبل تخت شو یک نفره و یک دونفره هم که باشد کلی از فضای شما را برای عکاسی و داشتن امکانات باز کند و کلی هم میشه ایده های جدیدی در عکاسی خلق کرد.
  • یکی از قشرهایی که جامعه بسیار با آن سر و کله میزند قشر مستاجران جامعه هستند که مدت کوتاهی در یک مکان زندگی و دوباره باید به خانه ای دیگر نقل مکان کنند .

این قشر از جامعه تعداد بسیار چشمگیری هستند که مانند مابقی انسانها در تلاشند تا به نحو احسنت روزگار بگذرانند اسباب و اثاثه مستاجرین هرساله در این نقل مکان بسیار آسیب میبیند و گاهی خانه را برای اقامت برمیگزینیم که خیلی کوچکتر از جای قبل است این امر باعث میشود تا بسیاری از وسیله های ما اضافی باشد و هر سال یک تکه از آنها را به چوب حراج میگذاریم اما مبلمان تختخواب شو یکی از مهمترین در مواردی که ذکر کردیم هست که نیاز به این نوع مبلمان دارد .

ep ka 78537 مبل تختخواب شو امروزه که بسیاری از خانه ها به شکل منسجم در دل هم فرو رفته و سایز و اندازه یشان کوچک شده و معمولا خانه هایمان را به همان قوطی کبریت تشبیه میکنیم .این امر سبب شد تا طراحان داخلی را به فکر فرو دارد که در فضای کوچک خانه ها و طبق نیاز مردم ،دست به کار شوند و طراحی ها را به سمتی سوق دهند که هم زیبا وشکیل باشد و هم در خانه های کوچکمان طبق نیازهای امروزه طراحی و ساخته شده و به صورت یک امکانات خیلی مهم در خانه های ما جا گرفته اند . در این مقاله با هم کاربرد مبل تخت شو را در مکانها و موقعیت های مختلف میخوانیم.

هم میتواند تختخوابمان باشد و هم مبلمان رو بروی تلویزونمان در خانه کوچک استیجاری برایمان جا و فضا باز میکند و در حمل و نقل هر ساله هم خیالمان راحت است که مبلمان و تختخوابمان را باربری یکجا باهم در ماشین خود جای داده است.

  • یکی دیگر از کاربردهای مبلمان تختخواب شو در مهد کودک هاست ،مهدکودک ها محل رفت و آمد کودکهای خردسال است آنها بسیار آزادانه بازی میکنند و این بازی کودکان را خسته میکنند ،کودکان هیچ محدودیتی برای زمان خود ندارند آنها هروقت بخواهند بازی میکنند و غذا میخورند و هروقت که انرژیشان از بین رفته باشد به خواب میروند اگر برای خواب بچه ها بخواهیم تخت تعبیه کنیم تمام فضای مهد کودک را اشغال میکند که دیگر فضایی برای بازی بچه ها نمی ماند ومشکل دیگر اینجاست که بچه ها علاقه زیادی به بالا و پایین پریدن دارند و تختهای چوبی میتواند در این مدت از بین برود ما نیاز داریم به تختخوابی که هنگام بیدار بودن بچه ها جمع شود ومبلمانی شود که بچه ها رویش بنشینندو نقاشی بکشند .
  • arty yeemk odasi 18 1 مبل تختخواب شو امروزه که بسیاری از خانه ها به شکل منسجم در دل هم فرو رفته و سایز و اندازه یشان کوچک شده و معمولا خانه هایمان را به همان قوطی کبریت تشبیه میکنیم .این امر سبب شد تا طراحان داخلی را به فکر فرو دارد که در فضای کوچک خانه ها و طبق نیاز مردم ،دست به کار شوند و طراحی ها را به سمتی سوق دهند که هم زیبا وشکیل باشد و هم در خانه های کوچکمان طبق نیازهای امروزه طراحی و ساخته شده و به صورت یک امکانات خیلی مهم در خانه های ما جا گرفته اند . در این مقاله با هم کاربرد مبل تخت شو را در مکانها و موقعیت های مختلف میخوانیم.یکی دیگر از موارد مورداستفاده این نوع مبلمان درآرایشگاه هاست که میتوان در لحظه بدون جابه جایی مشتری از هردو حالت مبلمان استفاده کرد و به دلیل تشک نرم و راحترش مورد استقبال سالن دارهای بزرگ قرار گرفته است.
  • بیشترین کارایی مبلمان تختخواب شو،برای استفاده tv روم هست که این روزها طرفداران خودش را پیدا کرده و اکثر انتخاب های این نوع مبلمان برای این منظور است.

چند کاربردی که اینجا از آنها نام برده شد میتواند فقط چند نمونه از کاربردهای مبلمان تختخواب شو باشد .

هدف ما آشنایی شما با وسایل روز جهان است، اما این نکته را به خاطر داشته باشید که وسایلی که دارای چند کاربرد مشترک هستند را از شرکت های معتبر و نام دار تهیه کنید که ضمانت نامه و همین طور خدمات پس از فروش را داشته باشد و از کیفیت بالایی برخوردارباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *