آموزش باز و بسته کردن انواع مدل های مبل تختخواب شو

مبل های تختخواب شو نسل جدید کاناپه های راحتی هستند که این امکان را فراهم میکنند که بتوان به عنوان تخت هم از آن ها استفاده کرد. مبل های تخت خواب شو انواع مختلفی دارند که هرکدام باتوجه به ویژگی هایی که دارند برای محیطی مورد استفاده قرار میگیرند. ما در این مقاله از آرا سوفا قصد داریم نحوه کارکرد و باز و بسته شدن انواع مبلمان تخت خواب شو را برای شما همراه با فیلم و توضیحات کامل داده ایم تا دیگر هیچ گونه ابهامی درباره این مبلمان جذاب نداشته باشید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

باز و بسته کردن مبل تختخواب شو

انواع مدل های تختخواب شو

مبل های تخت خواب شو مدل های متفاوتی دارند. مدل های یک نفره تختخواب شو، دو نفره تخت خواب شو، ال، ست و … اما نحوه باز و بسته کردن آنها عمدتا به یک شکل می باشد. دراین مقاله در نظر داریم نحوه باز و بسته کردن رایج ترین و بهترین مدل های آرا سوفا را برای شما بگذاریم تا در خرید بتوانید راحت تر تصمیم گیری نمایید.

محبوب ترین و پر فروش ترین مدل های آرا سوفا به صورت کشویی به جلو آمده و به شما دسترسی به فضای باکس رو میده و به راحتی به تخت خواب تبدیل می شود. این مدل دارای چرخ در زیر نشیمن می باشد که باعث میشود به صورت روان تر و بهتری مبل به تخت خواب مبدل شود.

فیلم باز و بسته کردن مبل های تخت شو

در ادامه فیلم نحوه باز و بسته شدن مدل های سری V آرا سوفا را برای شما قرار داده ایم.

در مدلی دیگر از مبل های تختخواب شو آرا سوفا نشمین مبل را به طرف بالا هدایت میکنیم و پشتی آن به عقب رفته و حالت فلت پیدا میکند در این حالت مبل به تختخوابی یک نفره تبدیل مشود. میتوان گفت تمام مدل های سری B  و P به این شکل باز میشوند و جزء راحت ترین مدل ها برای تبدیل شدن به تخت هستند. تمام مدل های مبل تخت شو که به این روش باز میشوند دارای فضای باکسی بزرگ و جا دار در زیر فضای نشیمن خود می باشند.

مدل دیگری از مبلمان تخت شو آرا سوفا وجود دارد که مبل به حالت ریلی به جلو کشیده شده و به تخت دو نفره تبدیل میشود. نمونه این مدل از مبل های مجموعه B22 است که در ادامه فیلم این مدل نیز برای شما قرار داده شده است.

مدل های دیگر تخت خواب شو آرا سوفا هستند که پشتی آنها با چرخش 90 درجه ای به سمت عقب رفته و فضای نشیمن را بزرگ تر میکند و به تخت خواب تبدیل می شوند، اکثر این مدل ها بدون فضای باکس هستند. برای دیدن این مدل میتوانید به صفحه انواع مبل تخت خواب شو آرا سوفا سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *