بازار مبل در اهواز

اهوازی های خونگرم و مهمان نواز به مهمانان خود ارزش زیادی میگذارند از این رو از طرفداران پروپاقرص مبلمان تختخواب شو هستند. مبل تختخواب خواب شو بهترین انتخاب برای مهمان های شماست چرا که کم جاست ، دو کاربری دارد یعنی هم میتوان به عنوان مبل از آن استفاده کرد هم میتوان به عنوان تخت برای مهمان یا حتی خودتان استفاده کنید ، جابه جایی مبل تختخواب شو راحت است،مناسب ترین گزینه برای خانه های کوچک است.در انتهای این مطلب میتوانید آدرس بازار مبل در اهواز را مشاهده کنید.  

قیمت مبل تختخواب شو در اهواز

قیمت مبل تخت خواب شو در هر جا متفاوت است قبل از خرید به نوع متریال و کیفیت دوخت پارچه توجه فرمایید.مبل تختخواب شو میتواند قیمتی حدود چهل میلیون هم داشته باشد.اما ما اینجا هستیم تا شما پول اضافی هدر ندهید و شما را راهنمایی و  کمک کنیم در خریدی آسان و بدون دغدغه.  

آدرس بازار مبل در اهواز

اهواز بسیار بازار های متنوع مبل دارد ، چند نمونه از آدرس های بازار مبل اهواز در زیر آمده است.

اهواز، گلستان، خیابان فروردین

اهواز، بلوارقدس، میدان قدس، خیابان لشکری

همچنین می توان گفت که بازار طبقاتی مبلمان اهواز نیز در شهر اهواز، گلستان، بین آبان و آذر، روبروی بانک رفاه قرار دارد که عرضه کننده انواع مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل بصورت نقد و اقساط می باشد و شما می توانید خرید مبلمان خود را از آنجا انجام دهید.

 

خرید اینترنتی مبل

اگر به دنبال یک خرید اینترنتی بدون دغدغه و با کیفیت هستید می توانید با خیال راحت به آرا سوفا اعتماد کنید. مجموعه آرا سوفا تولید کننده متنوع ترین مبلمان تخت خواب شو می باشد که با داشتن ۱۵ سال سابقه تولید به خوبی ذائقه و سلیقه مشتری را شناخته و نیازهای آن را با تولیدات خود تا حد زیادی رفع کرده و همچنان در صدد تولیدات جدید و بروز دنیا در صنعت مبلمان است. آرا سوفا تاکنون بیش از ۵۰ مدل متفاوت و زیبا تولید کرده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در تولید مبلمان تخت خواب شو متریال و مواد مصرفی در آن به خصوص اسکلت یا بدنه مبل اهمیت ویژه ای دارد چرا که در حالت تخت باید وزن بیشتری را متحمل شود. از این رو آرا سوفا اسکلت مبلمان خود را از فلز بسیار با دوام تهیه می کند تا مبلمان خود از استحکام بالایی برخودردار باشند. متریال مصرفی در تولید مبلمان آرا سوفا از بهترین مواد خارجی و داخلی هستند که با حساسیت خاص عوامل کنترل کیفیت کارخانه انتخاب و به کار برده می شوند. آرا سوفا با حذف واسطه ها و در نظر گرفتن کمترین سود به فکر مشتریان گرانقدر خود بوده و محصولات خود را با قیمتی پایین و کیفیتی بالا به شما عرضه می کند. شما با ورود به سایت آرا سوفا می توانید تمام محصولات آرا را ببینید و همچنین می توانید از امکانات دیگر سایت ما مثل تصویر سه بعدی مبل در خانه خودتان استفاده کنید. همکاران ما در آرا سوفا در طول روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند هم میتوانید با شماره های موجود درسایت با ما تماس بگیرین یا در سایت در قسمت تماس با ما وارد شوید و شماره خود را قرار دهید تا همکاران ما درکوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل فرمایند. آرا سوفا لذت زندگی مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *