آنچه در بهار گذشته و ابتدای سال ۲۰۲۳ در حوزه مبلمان ترند بود استفاده از نقوش و مصالح طبیعی مثل استفاده از رنگ های آبی اقیانوس ها در دکوراسیون ها و مبلمان بود. استفاده از رنگ های گرم و همچنین خنثی تضاد جالبی بود که در سال ۲۰۲۳ در طراحی دکوراسیون ترند بود.

استفاده از طرح های ساده و پیروی از سبک مینیمال و مدرن از جمله ویژگی های مبلمان در سال ۲۰۲۳ بود.

اما در سال ۲۰۲۴ چیزی که در حوزه مبلمان ترند است شاید کمی با سال ۲۰۲۳ تفاوت داشته باشد. در ادامه به ترند های مبلمان در سال ۲۰۲۴ در بخش های مختلف اشاره خواهیم کرد.

ترند مبلمان 2024 چیست؟

رنگ ها:

همانطور که در ابتدا گفته شد رنگ ها در سال گذشته بیشتر رنگ هایی خنثی بود، رنگ هایی نظیر سفید و خاکی و یا خاکستری کمرنگ رنگ های پر استفاده مبلمان در سال ۲۰۲۳ بودند.

اما در ۲۰۲۴ شاهد استفاده از رنگ های طبیعی مثل آبی اقیانوس ها خواهیم بود. استفاده از طیف رنگی سبز از جمله دیگر ترند های سال ۲۰۲۴ است.

در حالی که غریزه شما ممکن است این باشد که مبلمان بزرگ‌تر را با رنگ‌های خنثی انعطاف‌پذیر مانند سفید و خاکی‌ انتخاب کنید، سال ۲۰۲۴ شما را به چالش می‌کشد که خارج از این فکر کنید. در سال آینده، شاهد بازگشت بزرگی به رنگ‌های جواهری در مبلمان خواهیم بود. در سال آینده استفاده از رنگ های پاستیلی نیز بسیار شایع خواهد شد اما بر خلاف سال گذشته در سال پیش رو ازستفاده از رنگ های پاستیلی با رنگ های پر رنگ تر ترکیب خواند شد.

رنگ های خاص برای مبلمان در 2024

جزییات:

در سال ۲۰۲۳ توجه به جزییات کم بود. جزییاتی مثل دوخت، پارچه و …

اما در سال ۲۰۲۴ شاهد توجه ویژه به جزییات مبلمان خواهیم بود، استفاده از خطوط صاف و ساده استفاده از پارچه هایی با رنگ و طرح های معمولی و ساده و به طور کلی پیروی از طرح و سبک مبلمان مدرن و مینیمال از جمله ترند هایی است که برای مبلمان در ۲۰۲۴ نظر میگیرند.

استفاده از پارچه هایی با بافت ساده و بدون طرح اما با رنگ های جون دار مثل سبز و آبی پرنگ و یا ترکیب رنگ های پاستیلی با این رنگ ها از جمله ویژگی های مبلمان ۲۰۲۴ خواهد بود.

3 مبل تختخواب شو آنچه در بهار گذشته و ابتدای سال 2023 در حوزه مبلمان ترند بود استفاده از نقوش و مصالح طبیعی مثل استفاده از رنگ های آبی اقیانوس ها در دکوراسیون ها و مبلمان بود. استفاده از رنگ های گرم و همچنین خنثی تضاد جالبی بود که در سال 2023 در طراحی دکوراسیون ترند بود.

تاثیر تکنولوژی بر مبلمان:

در گذشته شاید مردم از مبلمان تنها توقع نشستن داشتن، اما در سال جدید پیشرو توقع مردم از مبلمان تنها نشستن نیست. بسیاری از مردم بخاطر کمبود فضایی که به اجبار با آن مواجه هستند به غیر از نشستن از مبلمان انتظارات دیگری نیز دارند.

راحتی، کمجا بودن، امکان ذخیره سازی و همچنین چند کاربردی بودن از جمله مواردی است که مردم در سال جدید میلادی از مبلمان خود انتظار خواهند داشت.

به دلیل کمبود فضایی که شاید خیلی از مردم با آن مواجهه هستند، مردم به دنبال مبلمانی هستند که کمجا و کم حجم باشند. استفاده از مبلمان تخت خواب شو که نه تنها مبلی زیبا و شکیل با استاندارد های ۲۰۲۴ است بلکه به شما امکان ذخیره سازی وسایل را نیز میدهد از جمله ویژگی های منحصر به فردی است که خیلی ها برای مبل خود تصور هم نمیکنند. مبل تخت خواب شو در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است اما با توجه به دلایلی که در بالا گفته شد و همچنین انتظاراتی که مردم از مبلمان خود دارند و به دنبال مبلمان چند منظوره هستند، تصور میشود مبلمان تخت خواب شو در سال ۲۰۲۴ بسیار بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیرد.

مبلمان چند منظوره از ترند های مبلمان 2024

استفاده از تکنولوژی:

پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا مردم توقعاتی به غیر از راحتی از مبلمان خود داشته باشند. در سال ۲۰۲۴ با توجه به خواسته مردم به مبلمان پیشرفته شاهد مبلمانی با سیستم های صوتی مجهز و همچنین مبلمانی با انواع شارژر ها خواهیم بود. به طور کلی در ۲۰۲۴ شاهد مبلمان مکانیزم داری هستیم که علاوه بر کمجا و کم حجم بودن و دارای فضای ذخیره سازی و راحتی فوق العاده دارای مجهز ترین سیستم های صوتی نیز هستند و همچنین شاهد مبلمانی خواهیم بود که ریلکسی فوق العاده ای دارد.

5 مبل تختخواب شو آنچه در بهار گذشته و ابتدای سال 2023 در حوزه مبلمان ترند بود استفاده از نقوش و مصالح طبیعی مثل استفاده از رنگ های آبی اقیانوس ها در دکوراسیون ها و مبلمان بود. استفاده از رنگ های گرم و همچنین خنثی تضاد جالبی بود که در سال 2023 در طراحی دکوراسیون ترند بود.

جمع بندی:

مبلمان مهم ترین و اثرگذارترین المان ها در دکوراسیون هستند به همین دلیل است با توجه به پایان سال ۲۰۲۳ جنب و جوش و فکر کردن به مبلمان جدید با آپشن های بیشتر برای سال ۲۰۲۴ در بین مردم و حتی طراحان این حوزه نیز زیاد شده است.

شما با دانستن ویژگی ها و ترند های سال جدید میتوانید پیش از همه دکوراسیون خود را طبق ترند های سال بچینید و دکوراسیونی خاص را برای خود داشته باشید.

به طور کلی چیزی که به نظر می آیند ترند مبلمان در سال پیشرو جسورانه است و کلیشه های قبلی را تا حد زیادی نادیده میگیرد.

منبع:

https://arasofa.com/product-category/sofabed/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *