در این مقاله میخواهیم به شما ۲۰ روش ساده و ارزان قیمت یاد دهیم که با کمک آن ها خانه خود را گران قیمت نشان دهید. روش هایی ساده اما با تاثیر گذاری زیاد؛ برای اینکه یک تضاد زیبا یاد بگیرید تا خانه خود را گران نشان دهید، تا انتهای این مقاله را بخوانید.

لامپ قدیمی را به روز کنید

روشنایی خود را با یک چراغ روشنایی جدید به روز کنید. چه چراغ آویز خود را در اتاق ناهار خوری یا لامپ های خود را در اتاق نشیمن به روز کنید، یک چراغ جدید راهی ارزان قیمت است که به شما کمک می کند فضای خود را در یک نور کاملا جدید ببینید.

به کار بردن لامپ های جدید

به کار بردن لامپ های جدید

از خنثی ها استفاده کنید

یک راه آسان برای گران‌تر جلوه دادن فضا، استفاده از رنگ‌های خنثی است. نقاشی ؟ هم میتوانید از رنگ ساده استفاده کنید و هم از کاغذ دیواری.

به دنبال تعویض کاناپه هستید؟

یکی را با پارچه ای با رنگ خنثی امتحان کنید. از کاناپه های مدرن بهره ببرید. از کاناپه های ساده در عین حال کاربردی مثل کاناپه تختخواب شو. کاناپه تخت شو ظاهری کاملا شبیه به مبل راحتی معمولی دارد با این حال که مدرن تر است و دکوراسیون را ساده و شیک و لاکچری جلوه میدهد و هم اینکه به شما فضای بیشتری برای ذخیره سازی میدهد.

مبل سفید

ستفاده از رنگ سفید و خنثی

توکارهای تقلبی

با این ترفند ارزان یک ظاهر گران قیمت را جعل کنید: از چندین قفسه کتاب برای ایجاد ظاهری از کف تا سقف استفاده کنید.

ایده برای کتابخانه تو کار

ایده برای کتابخانه تو کار

به روز رسانی سخت افزار

برای یک راه سریع و ارزان برای به روز رسانی ظاهر آشپزخانه یا حمام خود، روی سخت افزار جدید سرمایه گذاری کنید. یک میله حوله جدید با کشوهای هماهنگ و کشش درب را امتحان کنید.  با طور کلی با تغییر ساده ترین موارد میتوانید تغییری چشم گیر برای دکوراسیون خود ایجاد کنید.

به روز کردن سرویس دستشویی و حمام

محوطه سازی تازه را اضافه کنید

برای داشتن ظاهری گران قیمت نیازی به صرف هزینه گزافی برای محوطه سازی ندارید. روی برخی از گیاهان چند ساله سرمایه گذاری کنید که سال به سال باز می گردند، همراه با مقداری مالچ جدید برای به روز رسانی منظره خانه شما.

محوطه سازی حیاط

کاشی را امتحان کنید

اضافه کردن کاشی بین کابینتی یکی از راه های ارزان در عین حال چشم گیر برای تغییر و ایجاد سادگی در دکوراسیون آشپزخانه است.

کشی بین کابینتی

قالب گیری را اضافه کنید

می توانید با قالب گیری به دیوارهای ساده و خسته کننده خود ظاهری به روز بدهید. نوارهای باریکی را برای قاب عکس اضافه کنید یا برای ظاهری گران قیمت با برچسب قیمت ارزان، قالب بندی تاج را اضافه کنید.

رنگ دیوار سفید

انواع گچ بری دیوار

ورودی خود را به روز کنید

ورود به خانه خود را به مکانی دلپذیر تبدیل کنید. فرقی نمی‌کند درب ورودی را با رنگی پررنگ رنگ کنید، گل‌های رنگارنگ را در گلدان‌ها یا تاج گل اضافه کنید، لمس‌های ساده بسیار کمک می‌کند.

درب ورودی زیبا

بافت ها را مخلوط کنید

با افزودن بافت های مختلف به یک اتاق، ظاهری سفارشی (بخوانید: گران تر) ایجاد می کنید. سعی کنید یک فرش ترکی با صندلی چوبی و لوازم فلزی اضافه کنید.  شاید راه های گفته شده ساده، آسان و پیش پا افتاده برای شما تلقی شود ولی با اعمال کردن آنها در خانه تاثیر چشم گیر آن را متوجه خواهید شد.

9 مبل تختخواب شو در این مقاله میخواهیم به شما 20 روش ساده و ارزان قیمت یاد دهیم که با کمک آن ها خانه خود را گران قیمت نشان دهید. روش هایی ساده اما با تاثیر گذاری زیاد؛ برای اینکه یک تضاد زیبا یاد بگیرید تا خانه خود را گران نشان دهید، تا انتهای این مقاله را بخوانید.

یک قطعه تاریخ اضافه کنید

آیا یک آیتم تاریخی دارید که به آن افتخار می کنید؟ به نمایش در اورید. فرقی نمی‌کند آن را در تعطیلات مورد علاقه‌تان خریداری کرده‌اید یا از دست مادربزرگتان است، به آن یک نقطه برجسته در خانه خود بدهید که در یک قاب لوکس یا جعبه حافظه نمایش داده می‌شود.

استفاده از وسایل زینتی و قیمتی

استفاده از وسایل عتیقه

به درهم ریختگی نه بگویید

هیچ چیز گران قیمتی در مورد درهم ریختگی وجود ندارد. با خلاص شدن از شر چیزهایی که دیگر نمی‌خواهید یا استفاده نمی‌کنید، شروع کنید و سپس به دنبال سبدها و سطل‌های شیک بگردید تا به شما در سازماندهی و دور از دید شما کمک کنند.

نظم دهنده اتاق

نمایش گل ها و گیاهان

گل ها و گیاهان روشی ارزان برای بالا بردن سریع صورت یک اتاق هستند. یک گلدان مورد علاقه پیدا کنید و یک دسته گل رنگارنگ اضافه کنید یا یک گیاه گلدانی دوست داشتنی را روی میز قهوه یا قفسه کتاب نمایش دهید.

گیاه آپارتمانی

طلایی کن

برای داشتن ظاهری بزرگ و آسان برای کیف پول، یک قوطی رنگ اسپری طلایی بخرید تا ظاهر قاب عکس و آینه، سینی و گلدان را به روز کنید. این ایده ارزان به هر اتاق کمی جذابیت می بخشد.

یک دیوار گالری اضافه کنید

اگر قاب‌های ارزان‌قیمتی را می‌بینید که دوست دارید، چندین قاب بخرید و از آن‌ها برای نشان دادن عکس‌های مورد علاقه، آثار هنری، کارت پستال‌ها و منوهای کودکتان که از وعده‌های غذایی به یاد ماندنی ذخیره شده‌اند استفاده کنید.

استفاده از رنگ طلایی برای زیبایی بیشتر

استفاده از رنگ طلایی برای زیبایی بیشتر

سفید مجلل

بالش ها و پتوهای قدیمی می توانند اتاق خواب را کدر و کسل کننده کنند. با تعویض آنها اتاق را روشن کنید. برای لوکس جلوه دادن اتاق خواب، ملحفه های سفید شفاف را انتخاب کنید.

یک فرش اضافه کنید

یک فرش مساحتی می تواند یک اتاق را متحول کرده و به هم نزدیک کند. لازم نیست هزینه زیادی بپردازید، اما به دنبال فرش هایی باشید که حتی با رفت و آمد زیاد پا و در رنگ هایی که فضا را تکمیل می کنند، ماندگار باشند.

16 مبل تختخواب شو در این مقاله میخواهیم به شما 20 روش ساده و ارزان قیمت یاد دهیم که با کمک آن ها خانه خود را گران قیمت نشان دهید. روش هایی ساده اما با تاثیر گذاری زیاد؛ برای اینکه یک تضاد زیبا یاد بگیرید تا خانه خود را گران نشان دهید، تا انتهای این مقاله را بخوانید.

نورپردازی فرورفته را اضافه کنید

نورپردازی توکار می تواند به افزایش جذابیت یک فضا کمک کند، چه در اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق نشیمن یا اتاقک. اضافه کردن نورهای توکار یا سقفی میتواند ظاهر ساده و یکنواخت سقف اتاق نشیمن یا خانه و یا آشپزخانه شما را تحولی شگرف ببخشد.

17 مبل تختخواب شو در این مقاله میخواهیم به شما 20 روش ساده و ارزان قیمت یاد دهیم که با کمک آن ها خانه خود را گران قیمت نشان دهید. روش هایی ساده اما با تاثیر گذاری زیاد؛ برای اینکه یک تضاد زیبا یاد بگیرید تا خانه خود را گران نشان دهید، تا انتهای این مقاله را بخوانید.

اگر شما راه کم هزینه با تاثیر گذاری بالا امتحان کرده اید و یا میشناسید که در متن فوق گفته نشده حتما در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *