مبل ریلکسی، با طراحی شیک و ویژگی‌های خاص خود، به عنوان یکی از محصولات پرطرفدار در دنیای مبلمان شناخته می‌شود. این نوع مبل، با قابلیت تنظیم پشتی و پایی که به صورت الکتریکی یا مکانیکی عمل می‌کند، به کاربر اجازه می‌دهد تا در جایی راحت و آرامش بخش بنشیند. به هیچ عنوان مبل ریلکسی نخرید، چون دیگر هیچ وقت روی هیچ مبلی احساس آرامش نخواهید داشت و دیگر روی هیچ مبلی نخواهید نشست. بدون شک مبل ریلکسی از جدید ترین و راحت ترین مبلمانی است که شما میتوانید برای خود خریداری نمایید.مبل ریلکسی از جدید ترین و راحت ترین مبلمانی است که شما برای خود خریده اید. با خرید مبل ریلکسی نه تنها آرامش را به خود هدیه خواهید داد بلکه میتوانید بسیاری از درد های خود را کاسته و ریلکسی واقعی را تجربه کنید.

در این مقاله به بررسی عواملی که چرا مبل ریلکسی میتواند بهترین انتخاب شما برای خرید مبلمان باشد پرداخته ایم.

مبل ریلکسی آرا سوفا

کیفیت ساخت:

اولین نکته ای که در مورد مبل ریلکسی توجه را به خود جلب میکند کیفیت بینظیر در ساخت این مبل است. کیفیت یک مبل در واقع به چند عامل بستگی دارد.

اولین نکته‌ای که باید در خرید یک مبل ریلکسی مورد توجه قرار دهید، کیفیت ساخت آن است. برخی از مدل‌های موجود در بازار کیفیت بدی دارند و ممکن است در مدت زمان کوتاهی از کار افتاده و مشکلات فنی داشته باشند. بنابراین، بهتر است از برندهای معروف و با سابقه در صنعت مبلمان استفاده کنید و از کیفیت ساخت مطمئن شوید.

تسکین درد: مبل ریلکسی می‌تواند به شما در کاهش برخی از دردها و مشکلات فیزیکی کمک کند. با تغییر موقعیت پشتی و پایی، می‌توانید فشار روی نقاط مشخصی از بدن را کاهش داده و درد عضلانی، درد کمر، و دردگیری‌های دیگر را کاهش دهید.

انواع مبل ریلکسی برقی و دستی و سالمندی آرا سوفا را از وب سایت www.arasofa.com خریداری نمایید.

توجه به مکانیزم ها از دیگر عواملی است که باید در هنگام خرید مبل ریلکسی به آن دقت شود. مبل ریلکسی باید از مکانیزم قوی برخوردار باشد تا در کوتاه مدت دچار مشکلی از نظر مکانیزم نباشد. مبل ریلکسی انواع مختلفی دارد که هر کدام مکانیزم های مخصوص به خود را دارند و شما باید با توجه به کاربری که از مبل ریلکسی میخواهید و همچنین بودجه ای که در اختیار دارید و همچنین وفضایی که مبل ریلکسی خود را برای آن خریداری میکنید یکی از انواع مدل های مبل ریلکسی را خریداری نمایید.

در ادامه این مقاله شما را با انواع مبل ریلکسی برند آرا سوفا آشنا خواهیم کرد؛ پس اگر قصد خرید مبل ریلکسی دارید تا انتهای این مقاله را حتما بخوانید.

مبل ریلکسی برقی:

مبل ریلکسی برقی دارای موتور بسیار قوی میباشد که به وسیله یک دکمه الکترونیکی به راحتی فشردن دکمه، قسمت پاهای شما به سمت بالا آمده و همزمان پشتی مبل به سمت عقب میرود و شما را به حالت نیمه خوابیده تبدیل میکند و میتوانید در این حالت به راحتی ریلکس کرده و استراحت نمایید و یا اینکه مطالعه نمایید.

مبل ریلکسی برقی مناسب تمام گروه های سنی است و همه افراد میتوانند از آن استفاده کنند.

مبل ریلکسی دستی:

مبل ریلکسی دستی آرا سوفا بر خلاف مبل ریلکسی برقی بدون برق و دکمه الکترونیکی کار میکند و تنها با کشیدن اهرمی به راحتی پاها به سمت بالا آمده و پشتی هم به سمت عقب خوابیده میشود و شما میتوانید به همان حالت نیمه خوابیده در بیایید. این مدل مبل به راحتی و با فشردن پا به سمت عقب قسمت پایی جمع میشود و به حالت اولیه خود باز میگردد.

مبل ریلکسی دستی آرا سوفا علاوه بر اینکه به حالت ریلکس شو تبدیل میشود؛ گردش ۳۶۰ درجه ای دارد و همچنین دارای حالت راک است.

مبل ریلکسی سالمندی:

مبل ریلکسی سالمندی دارای کنترلی میباشد که به وسیله اون نه تنها از امکانات مبل ریلکسی برقی میتوانید بهره مند شوید یک آپشن اضافه هم دارد که مناسب افراد سالمند یا نا توان و کم توان جسمی است و آن موتور لیفیتی است که دارد. این قابلیت در واقع شما را به سمت جلو هدایت میکند و برای بلند شدن به شما کمک میکند تا روی پای خود بایستید.

ابعاد و اندازه های مبل ریلکسی:

هنگام خرید مبل ریلکسی به نکته ای که باید دقت کنید این است که مبل ریلکسی در حالت مبل شاید به فضای زیادی احتیاج نداشته باشد، اما زمانی که باز میشود و به حالت لم یا ریلکس شو تبدیل میشود فضای زیادی احتیاج دارد. برای اینکه اشتباهی نشود بهتر است که قبل از اقدام به خرید فضایی را که مبل را برای آن خریداری میکنید را اندازه کنید و همچنین وقتی به فروشنده مراجعه کردید ابعاد مبل را به طور دقیق از کارشناس فروش خود بپرسید.

انواع مبل ریلکسی برقی و دستی و سالمندی آرا سوفا را از وب سایت www.arasofa.com خریداری نمایید.

انواع مبل ریلکسی برقی و دستی و سالمندی آرا سوفا را از وب سایت www.arasofa.com خریداری نمایید.

 سخن پایانی:

خرید مبل ریلکسی از آن خرید هایی است که تا همیشه خود را برای انجام دادن آن تشویق خواهید کرد و به همه کسانی که دوستشان دارید پیشنهاد خواهید داد.

مبل ریلکسی خریدی است که بسیار برای شما مفید خواهد بود و بهتر است که آن را از برندی بخرید که تخصصی کار تولید مبل ریلکسی را انجام میدهد و خدمات پس از فروش و ضمانت بلند مدتی را برای محصولات خود به شما میدهد. برند آرا سوفا از آن برند هایی که با خرید از آن تجربه یک خرید آنلاین و لذت بخش را خواهید چشید.

آرا سوفا بیش از ۱۸ سال سابقه تولید و صادرات انواع مبلمان ریلکسی خود را دارد و تمام مکانیزم های مبلمان ریلکسی خود را از بهترین برند های اروپایی و آسیایی به طور مستقیم وارد میکند. برای دیدن نمونه های بیشتر مبلمان ریلکسی خود میتوانید وارد وب سایت این شرکت به نشانی https://www.AraSofa.com شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *