مبل ریلکسی یکی از مبلمان های رایج در خانه ها و محل کارهاست که برای استراحت و راحتی طراحی شده است. این نوع مبل با طراحی خاص خود، ارائه دهنده تجربه ای راحت و آرام برای کاربران خود می باشد. اما انتخاب انواع مبل ریلکسی ممکن است برای برخی افراد مشکل باشد. در این مقاله به انواع مبل ریلکسی و مزایا و معایب آن ها پرداخته خواهد شد تا برای شما انتخاب مناسب راحت تر شود.

انواع مبل رلکسی + مزایا و معایب هر کدام از مدل های آن

انواع مبل ریلکسی:

مبل ریلکسی انواع گوناگونی دارد و هرکدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. شما باید قبل از خرید مبل ریلکسی خود به وطر کامل به انواع مدل ها و ویژگی های آن ها اشراف داشته باشید تا به درستی تصمیم بگیرید کدام مدل را برای خود خریداری کنید. در ادامه ما به شما انواع مبل ریلکسی آرا سوفا را با مزایا و معایب و قیمت هر کدام به شما معرفی خواهیم تا انتها با ما همراه باشید.

مبل ریلکسی دستی:

مبل ریلکسی دستی یکی از انواع مبلمان ریلکسی است که در شرکت آرا سوفا تولید میشود. این مدل دارای ویژگی های منحصر به فردیست که هر کدام از آن ها میتواند شما را برای خرید این محصول راضی کند.

در مبل ریلکسی دستی علاوه بر اینکه با کمک ضامن و اهرم کنار دسته قسمت پا به بالا می آید و همچنین قسمت پشتی شما به عقب هل داده میشود و به حالت لم و درازکش در می آید، شما همچنین در این مدل میتوانید زاویه دلخواه و مناسب خود را برای درازکشیدن اسنتخاب کنید و اینکه این مدل حالت راک دارد و میتواند به شما آرامش زیادی هدیه دهد. همچنین قابلیت چرخش به تمام زوایا ( ۳۶۰ درجه) دارد و این اشراف شما به تمام زوایا میتواند بسیارهیجان انگیز باشد.

مزایای مبل ریلکسی دستی:

از مزایای مبل ریلکسی دستی میتوان به دستی بودن آن اشاره داشت که دیگر متکی به برق نیست و به راحتی میتوانید هرجای محیط کار یا منزل خود آن را قرار دهید و فقط نیاز نیست جایی قرار بگیرد که نزدیک پریز باشد. همچنین از دیگر مزایای آن میتوان به حالت راک و چرخش به تمام زوایا اشاره داشت.

مبل ریلکسی برقی:

مبل ریلکسی برقی به کمک دکمه الکترونیکی که در کنار دسته آن تعبیه شده به شما این امکان را میدهد که پاهای خود را بالا آورده و به حالت لم یا درازکش قرار بگیرید. این مدل مبل ریلکسی آرا سوفا طرفداران زیادی دارد وجزو پر فروش ترین مدل های آرا می باشد.

مزایای مبل ریلکسی برقی:

این مدل در کنار دکمه برای تغییر حالت یک جای شارژ دارد و شما به راحتی میتوانید موبایل یا هر وسیله ی دیگری که دارید را در هنگام استفاده از مبل ریلکسی شارژ کنید و نگران کمبود شارژ و پریز نباشید. همچنین شاید برای بعضی از افراد به صورت دستی تغییر دادن حالت مبل دشوار باشد که رد این مدل این مشکل حل شده است.

مبل ریلکسی سالمندی:

مبل ریلکسی سالمندی از جمله مدل های بسیار کاربردی و منحصر به فرد مجموعه آرا سوفا می باشد. در این مدل که مناسب افراد سالمند و کسانی که برای بلند شدن و برخواستن نیاز به کمک و همیاری کسی دارند و یا از محدودیت های جسمی و حرکتی رنج میبرد مناسب است، علاوه بر داشتن دکمه الکتریکی برای تغییر حالت از مبل به درازکش و لم شما میتوانید با لمس دکمه های کنترل این مدل به سمت جلو هل داده شده و به راحتی از روی مبل بدون کمک کسی بلند شوید.

همچنین در این مدل با کمک چرخ های استب دار میتوانید به راحتی مبل ریلکسی خود را در منزل جا به جا کنید و در زمان استفاده با استب کردن چرخ ها از حرکت آن در زمان استراحت جلوگیری نمایید.

مزایای مبل ریلکسی سالمندی:

داشتن موتور اضافی نسبت به مبل ریلکسی برقی و بلند شدن به راحتی از مبل، داشتن چرخ ها برای حرکت راحت تر مبل هم از مزایای این مدل است.

قیمت مبل ریلکسی:

به طور کلی قیمت مبل ریلکسی به عوامل مختلفی بستگی دارد، مکانیزم استفاده شده در آن، فومی که برای نشیمن استفاده میشود، پارچه و … دیگر ویژگی های یک مبل ریلکسی هستند که تعیین کننده نهایی قیمت آن هستند. اما این مژده و نوید را به شما میدهیم که آرا سوفا به جهت این که خود تولید کننده است و بسیاری از مکانیزم های مبلمان ریلکسی را خود شرکت مستقیما و بدون واسطه از بهترین برند های اروپایی وارد میکند قیمت نهایی این محصول نسبت به سایر فروشندگان این کالا در کشور کمتر و به صرفه تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *