تعمیر انواع مبل ریلکسی در آرا سوفا

مبل ریلکسی، با طراحی و ویژگی های خاصی که دارد، به عنوان یکی از محبوب ترین انواع مبلمان راحتی در بازار شناخته شده است.

مبل ریلکسی، با قابلیت تنظیم پشتی و پایی که دارد، میتواند به صورت مناسبی با انواع نیازها و شرایط بدنی افراد سازگار باشد.

با نشستن روی مبل ریلکسی میتوانید موقعیتی را پیدا کنید که بیشترین راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.

مبل ریلکسی انواع مختلفی در بازار دارد که هر کدام برای کاربر خود یک ویژگی خاصی دارند، انواع مبل ریلکسی اعم از مبل ریلکسی سالمندی، مبل ریلکسی برقی و مبل ریلکسی دستی. در ادامه با هر کدام از این نوع مبلمان بیشتر آشنا خواهید شد.

مبل ریلکسی سالمندی

این محصول جوری طراحی و ساخته شده که همه افراد با هر سنی میتوانند از آن بهترین بهره را بگیرند.

به دلیل موتور لیفتی که در آن قرار داده شده است و کاربر را به حالت ایستاده روی پاهای خود قرار میدهد این محصول بسیار ایده آل برای سالمندان است.

از ویژگی های این محصول میتوان به داشتن موتوری قوی و مکانیزم حرفه ای اشاره داشت. این نوع مبلمان علاوه بر اینکه پشتی قابل تنظیم دارند امکان این را هم دارند که قسمت پایی نیز بالا بیایید. همچنین میتوانید انتخاب کنید که روی این کار ماساژور ویبره ای قرار بگیرد یا خیر.

مبل ریلکسی سالمندی و مزایای استفاده از آن

مبل ریلکسی سالمندی آرا سوفا و مزایای استفاده از آن

مبل ریلکسی دستی

در مبل های ریلکسی دستی آرا سوفا شما یک آپشن فوق العاده و عالی دارید که میتوانید از آن استفاده کنید و این سه آپشن دقیقا در یک مبل تعبیه شده، حالت راک، حالت گردن و حالت ریلکس شو به دو صورت بالا آمدن پا و عقب رفتن پشتی؛ این واقعا بینظیره.

مبل ریلکسی دستی آرا سوفا مدل rm13

مبل ریلکسی برقی

اگر مشکلات حرکتی یا محدودیت های قدرتی دارید، به یک مبل برقی نیاز دارید.

ریلکسی برقی تعداد نامحدودی از گزینه های حرکت پا و پشت را ارائه می دهد. وقتی انگشت خود را از روی دکمه بردارید، صندلی در موقعیت خود قفل می شود.

مبل ریلکسی‌های پاور دار با دکمه‌های کنار صندلی یا گوشی کار می‌کنند که به شما امکان می‌دهد با لمس یک دکمه موقعیت درازکش را کنترل کنید. این کار به سادگی فشار دادن به بالا و پایین برای استراحت کامل در صندلی راحتی جدید است.

مبل ریلکسی برقی آرا سوفا

خاص ترین و محبوب ترین انواع مبلمان ریلکسی در آرا سوفا

تعمیر مبل ریلکسی

مبل ریلکسی به دلیل وجود مکانیزم و موتوری که دارد از حساسیت زیادی برخوردار است.

و امکان اینکه در دراز مدت و طی استفاده مداوم و نامناسب دچار خرابی شود و نیاز به تعمیر پیدا کند خیلی زیاد است.

مبلمان ریلکسی برقی به دلیل وجود سیم برای اتصال به پریز برق امکان اینکه سیم دور مکانیزم پیچیده شود و باعث قطعی و خرابی در مکانیزم شود را دارد.

همچنین ممکن است در اثر استفاده نامناسب از دکمه الکتریکی که کنار دسته مبل تعبیه شده است، این دکمه دچار قطعی شود.

البته باید در نظر داشته باشید که اگر از برند معتبر و شناخته شده اید خرید خود را انجام دهید امکان وقوع این اتفاقات شاید به ۱۰% برسد.

در این زمان پیدا کردن یک متخصص که بتوان مبل را به آن سپرد برای تعمیر و اطمینان خاطر داشت که دچار مشکلی مجدد نخواهد شد بسیار مهم است.

در ابتدا مطمئن شوید که مبل شما گارانتی دارد یا خیر، اگر شامل گارانتی شود که تقریبا بدون هزینه یا نیمی از هزینه تعمیرات از شما برای تعمیر مبل ریلکسی تان دریافت خواهد شد.

در وهله دوم که زمان گارانتی به پایان رسیده و یا اینکه اصلا گارانتی نداشته است؛ بهترین و مطمئن ترین جا همان شرکتی است که مبل ریلکسی را از آن خریداری کرده اید.

زمان خرید بسیار تاکید میشود که از برند مطمئن و شناخته شده خرید انجام شود تا در طولانی مدت هم به شما گارانتی تعلق بگیرد و هم خدمات پس از فروش که دقیقا برای خرابی مورد نیاز شما است.

راه سوم برای پیدا کردن جایی مطمئن برای تعمیر مبل ریلکسی این است که در گوگل سرچ کنید و بهترین تولید کننده برند مبل ریلکسی را پیدا کنید و از آن ها بخواهید متخصصی برای شما بفرستند تا دقیق تر مبل شما را بررسی کند.

به طور کلی شما چه برای خرید و چه برای تعمیر مبل ریلکسی خود بهتر است به بهترین برند تولید کننده مبل ریلکسی در ایران مراجعه کنید.

در ادامه برای شما لینکی قرار داده ایم که بهترین برند تولید کننده مبل ریلکسی در ایران را برای شما معرفی کرده ایم.

اگر مبل ریلکسی دارید که دچار خرابی شده و یا حس میکنید نیاز به تعمیرات و چکاپ دارد میتوانید مبل خود را به آرا سوفا بسپارید تا مبل خراب یا نیمه خراب شما را مانند مبلی نو به شما تحویل دهد. برای این کار کافیست با شماره ۰۹۳۸۹۰۹۵۱۵۱ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *