با نزدیک شدن به سال جدید، آیا به نوسازی فضای زندگی خود آن هم دقیقا همزمان با سال جدید فکر نمیکنید؟ما به شما تنها یک مبل ارائه نمیدهیم. به شما مبلی هوشمند با راحتی بینظیر و نو آوری های جدید برای بهبود تجربه زندگی به شما ارائه خواهیم داد. تهیه یک مبل رویایی برای شما در سال جدید هرگز آسان نیست، ما در این راه همراه شما هستیم.

مبلمانی با سیستم گرمایش

یک عصر زمستانی را تصور کنید، سیستم های گرمایشی خانه شما متوقف شدند. شما روی مبل هوشمند خود با فناوری گرمایشی نشسته اید.

گرمای مبل، راحتی بسیار خوبی را برای روزهای زمستانی و پایانی سال برای شما در نظر گرفته است. مبل هوشمند شما تنها یک مبل نیست آن یک سیستم هوشمند برای سپری کردن روز های سرد سال و استقبال از بهار است. مبلی بینظیر با فناوری هایی که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

شارژ بی سیم – راحتی در نوک انگشتان شما

روز هایی که کابل های سیار و سیم های شارژر در سراسر اتاق کشیده شده بودند به پایان آمد، روز هایی که برای شارژ کردن تلفن همراتان لازم بود از جای خود بلند شوید و این تغییر پوزیشن کاری سخت به نظر می آمد به پایان رسید، اکنون وقت آن رسیده که بدون زحمت و با مبلتان گوشی خود را شارژ کنید. این دقیقا همان فناوری خارق العادس که سالیان سال بشر آن را آرزو میکرد. با شارژر های بی سیم داخلی که در مبلتان هست؛ مبلمان را به مظهر راحتی تبدیل کرده است.

همانطور که می نشینید و استراحت می کنید، می توانید بدون زحمت تلفن یا تبلت خود را شارژ کنید.

مبل هوشمند با شارژر usb

مبل هوشمند با شارژر usb

بلندگوهای بلوتوث – سمفونی در اتاق نشیمن شما

سال نو ۱۴۰۳ خود را با صدای موسیقی هیجان انگیز یک فیلم با بلندگوهای بلوتوثی مبلتان سرگرم باشید و سپری کنید.

سیستم صوتی پیشرفته داخل مبل یکی از ویژگی های مبلمان هوشمندی است که بهتر است برای سال نو خریداری کنید.

این ویژگی، اتاق نشیمن شما را به یک مرکز سرگرمی تبدیل می‌کند که برای جمع‌های خانوادگی یا شب‌های آرام مناسب است. کیفیت صدا تکمیل کننده راحتی مبل است و در فضای نشیمن هماهنگی ایجاد می‌کند.

مبل با بلندگوهای کار شده درون مبل

مبل با بلندگوهای کار شده درون مبل

تکیه گاه برقی – آرامش با فشار یک دکمه

با قابلیت تکه گاه برقی و همچنین محافظت کننده گردن این اطمینان به شما داده خواهد شد که راحتی شما تنها به فاصله فشردن یک دکمه است. با فشار دادن یک دکمه به راحتی میتوانید وضعیت نشستن خود را تغییر دهید و در زوایه مناسب پاها و پشتی خود را تنظیم نمایید. همچنین با پشت گردنی های متحرکی که برای این مبلمان هوشمند طراحی و تعبیه شده است شما میتوانید به راحتی زاویه مناسب به گردن خود دهید و از گرفتگی و درد در گردن خود جلوگیری نمایید.

مزایای یک مبل با تکنولوژی

یک مبل پیشرفته باعث ارتقاء سبک زندگی است. این نوع مبلمان وظیفه آوردن راحتی مدرن و آسایش بی نظیر به خانه شما را دارند. این کاناپه ها به طور یکپارچه با اتاق نشیمن شما ترکیب می شوند و افزودنی شیک و کاربردی ارائه می دهند که گویای سلیقه شماست. به علاوه، تنوع در اندازه ها و سبک ها تضمین می کند که یک تطابق کامل برای هر خانه ای وجود دارد.

انواع مبل های موجود در Ara Sofa

از مبل های ال گوشه دار و جا دار بگیر تا مبلمان ریلکسی و مبلمان تختخواب شو همه و همه و بسیاری دیگر در آرا سوفا موجود هستند. تنوع مبلمان آرا سوفا را در سایت ما به نشانی www.AraSofa.com  ببینید. در آرا سوفا هر مبل با دقت و ظرافت ساخته میشوند تا زینت دهنده خانه های شما و مایه آسایش و آرامش شما باشند.

تنوع در گزینه ها

فراتر از این مدل از مبلمان را جایی در ایران نخواهید یافت. این نوع مبلمان از سری مبلمان هوشمند نوظهوری هستند که توسط مهندسان و متخصصان آرا سوفا مستقیما از برند های خوب اروپایی وارد ایران شده اند. شما مبلی هوشمند با ویژگی های خاص در ایران با کیفیت جهانی را از آرا سوفا خرید خواهید کرد.

این بهترین فرصت است که مبلمان خود را برای سال جدید نو کرده و از آرا سوفا مبلی تمام هوشمند و فول آپشن تحویل بگیرید.

کالکشن جدید مبلمان هوشمند آرا سوفا شامل انواع مبلمان ریلکسی، مبلمان ال هوشمند و همچنین مبلمان تختخواب شو هستند که راحتی بینظیری را به شما هدیه میدهند.

انتخاب یک مبل با تکنولوژی برای سال ۱۴۰۳ چیزی فراتر از خرید مبلمان است. صحبت درباره خرید مبلمانی است که زندگ شما را متحول میکند. همانطور که در بالا اشاره شد این مبلمان دارای ویژگی هایی مثل سیستم های صوتی بلوتوثی، سیستم های گرمکن، ماساژور، قابلیت تنظیم پشت گردنی و پاها و … هستند. آنها نه تنها راحتی، بلکه یک شیوه زندگی مدرن، راحت و شیک را نشان می دهند.

قبل از تحویل سال انتخابی داشته باشید که خود و اعضای خانوادتان شما را برای آن تحسین کنند دقیقا مثل انتخاب مبلمان هوشمند آرا سوفا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *