اگر در خرید وسایل خانه علی الخصوص مبلمان ایده آل گرا باشید و بخواهید از تمام فضای موجودی که در اختیار دارید استفاده کنید، یک کاناپه چند منظوره یا در واقع یک کاناپه تختخواب شو که هم به شما فضای نشیمن دهد هم تخت خواب برای استراحت و هم یک کمد مخفی میتواند بهترین گزینه باشد.

خرید کاناپه تختخواب شو آرا سوفا

قیمت انواع کاناپه تخت شو جدید

اگر می‌خواهید یک مبل یا کاناپه برای اتاق نشیمن, اتاق مهمان, اتاق مطالعه یا دفتر محل کار در خانه خود تهیه کنید باید نکات مهمی را قبل از خرید لحاظ کنید تا خریدی موفق ثبت کنید. این مقاله توصیه‌های مفید جهت کمک به شما در فرآیند خرید کاناپه تخت شو اختصاص دارد. اگر به دنبال خریدی بی نقص هستید حتما خواندن این مقاله به شما توصیه میشود.

*اول از همه اینکه باید بودجه خود را قبل انبوه انتخاب ها, تنظیم کنید. قیمت کاناپه یا مبل تختشو بستگی به کیفیت، نحوه تولید، برند و سایر عوامل دارد. با مشخص کردن مدار بودجه برای خرید کاناپه یا مبل میتوانید یک سری از گزینه هارا حذف و یا یک سری گزینه دیگر برای انتخاب بهترین مدل مدنظر خود اضافه کنید. این کار تا حد زیادی تکلیف شما را برای خرید روشن میکند.

توجه به ابعاد و اندازه هایی که اتاق شما دارد میتواند نتیجه خرید را برای شما دلپذیر تر کند.

کاناپه تخت شو آرا سوفا با فضای باکس بزرگ

کاناپه تخت شو آرا سوفا با فضای باکس بزرگ

بهتر از قبل از خرید مبل تخت شو ابعاد و اندازه های اتاق خود را داشته باشید و هنگام خرید نیز با ابعاد مبل مورد نظر تطبیق دهید تا دقیقا همان ابعاد و اندازه را تهیه کنید. با این روش درصد خطای کمتری خواهید داشت. در اندازه گیری اتاق باید این را در نظر داشته باشید که کاناپه تختخواب شو برای تبدیل شدن به تخت خواب با توجه به مکانیزمی که در آن برای تبدیل شدن به تخت استفاده شده است ممکن است فضای بیشتری احتیاج داشته باشد. مکاینزم های استفاده شده در کاناپه تختخوابشو آرا سوفا بسیار متنوع هستند و هرکدام از آن ها به روشی راحت و بدون دردسر باز میشوند.

*به منظور انتخاب تخت‌خواب مناسب, مشخص کردن اولویت شما بین راحت نشستن و راحت خوابیدن مهم است. با خرید کاناپه تختخواب شو آرا سوفا این امکان را دارید که از کاناپه خریداری شده هم به عنوان تخت خواب برای خواب شب استفاده کنید و هم به عنوان مبلی زیبا و شکیل برای پذیرایی از مهمانانتان. تشک استفاده شده در کاناپه های تخت شو آرا سوفا تماما از تشک تمام طبی یورتان استفاده میشود. از این رو شما میتوانید از کاناپه ها آرا حتی در دوران نقاهت بعد از عمل جراحی نیز استفاده کنید چون تشک آن کاملا طبی است.

کاناپه تخت شو

کاناپه تخت شو

*اگر می‌توانید کاناپه را در هر دو حالت نشسته و خوابیده به منظور بررسی سطح آسایش تست کنید. برند مبل تخت شو آرا سوفا این امکان را برای شما فراهم میکند تا در فروشگاه های خود مشتریان کاناپه ها را امتحان کنند.

هنگام نشستن روی کاناپه به چند نکته توجه داشته باشید؛ آیا به طور کامل گردن و کمر شما در حالت راحت قرار دارد یا خیر؟ آیا در وضعیت خواب راحتی کافی فراهم می‌کند؟بهتر است قبل از خرید آن را از هر زاویه امتحان کنید.

*با داشتن مکانیزم‌های قابل تبدیل, شما باید چک کنید که آیا کار تبدیل به تخت و یا مبل برای شما آسان است یا خیر. بعضی از کاناپه ها ممکن است باز کردن آن برای شما مشکل باشد و نتوانیسد به تنهایی آن را تغییر شکل دهید؛ بنابراین مطمئن شوید که مکانیزمی را انتخاب کنید که با کمترین کمک شما تغییر حالت دهد. برای انجام این کار از مبل به تخت یا بالعکس امتحان کنید.

بعضی از تخت‌ها با ویژگی‌های اضافی در دسترس هستند. برای مثال, مبلهای تختشو وجود دارند که جای فنجان کوچکی دارند و یا اکثر کاناپه های تخت شو آرا سوفا کمدی بزرگ و سرتاسری در زیر نشیمن برای مخفی کردن وسایل اضافه در خانه شما تعبیه کرده اند.

امیدواریم نکات گفته شده در این مقاله به شما برای خرید کاناپه تخت شو کمک کرده باشد. اگر نکته خاصی دیگری را میدانید که لازم است قبل از خرید بدانید و در متن بالا گفته نشده است حتما در زیر برای ما کامنت بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *